een aardig ondergrond te zijn voor geel. Daar heb ik me twijfels over en da's dan meteen "not done" voor mij persoonlijk dan
Bedankt voor de tips allemaal. Het heeft errug geholpen."De bodem van karton!" oftewel we moeten ergens beginnen. in dit geval de voering van de broekjes. Graveyard earth. het metaal gewoon metalic drybrush. Niet te dik, zodat het zwart goed doorschijnt. (ik heb over geheel zwart pantser nagedacht. -> mijn empire pistoliers hebben dat <- I have been there, seen that,done that. Dit is mooier
)
Hier heb ik over de graveyard earth, bubonic brown geschilderd (de ondergrond voor fel knallend geel en zo al geel genoeg
) met highlights van bleached bone (om carnaval te voorkomen) pofranden zijn scab red, de highlights die je ziet is de flits... maar het ziet er wel gaaf uit... dus de flits maar geimmiteerd met red gore. Je zult zien ziet er goed uit.

Broekje en de mouwen ook graveyard earth. aangezien het tweede het doel is... de armen geel en de broekjes rood/bruin..... hmmmmm tricky...

AAAAAAGGGGHHHH.
WTF??? Die mouwen vallen me 100% mee is minder opzichtig dan verwacht. Maar dat broekje? een scab red wash is niks... driewerf niks eigenlijk.. Nope.

Beters! de pof stukkies op de schouders gedaan en de mouwen zien er strak uit zo... broekje met bestial over gepienseld. Het doet nu al minder pijn aan de ogen

Hmmmm, het broekje is beter, maar; Bestial brown, graveyard earth highlight en dan een bleached bone highlight. Da's wel to much... die bleached bone highlights nog maar eens downtonen en dan naar het eind resultaat werken.

Nou dan. Huid simpeltjes met Dwarf flesh en elf flesh highlight. Oogies gedaan voor de huid (thanks beastherder
gouden tip) kraag en pluim simpel wit over zwart drybrush. Nog een paar higlight hier en daar. maar al met al mooi pupke geworden... Nou jongens schieten maar, wa vinde er van
.

Geel en rood zien er inmiddels prima uit.

.