Welkom terug, Martijn

Ja, er zijn wel meer oude knarren uit die tijd die nog steeds hier rondhangen.
(Niet ik, natuurlijk. Ik ben nog steeds hartstikke jong

Gewoon keihard blijven ontkennen hoe lang geleden 2010 eigenlijk is)
Natuurlijk kan je altijd op een donderdag binnen komen lopen en dan heb je zeker een goede kans om wat bekende gezichten tegen te komen. Ik ben er praktisch gegarandeerd, want ik ben nog steeds degene met de sleutel om af te sluiten.
Goede kans om een pot Old World te zien, want dat is op dit moment misschien wel het meest gespeelde spel op de club.
Wil je wat meer gericht iets afspreken dan is er tegenwoordig een Whatsapp groep waar dat wat directer kan. (en die is een stuk actiever dan dit forum nu)
Ha Frank!
Leuk dat je nog altijd zo enthousiast bezig bent met de miniaturen hobby.
En ach, 2010 is slechts 15 jaar geleden! Toen kon je nog in die oude stoelen zitten in de kroeg Camelot, dat ken je nu ook niet meer terug..
Aan dit forum te zien stap ik dan op het juiste moment binnen wat Old World betreft.
Spel systeem zal wel even wennen zijn maar als ik mijn trouwe greenskins weer in rank & file kan opstellen ben ik al snel tevreden.

Hey Martijn,
Tof dat je weer interesse hebt om het op te pakken! Zoals Frank al aangeeft zijn er nog genoeg oude knarren over (ben ook niet meer die in het zwart geklede Chaim met spikes

) dus loop vooral een keer binnen. Zelf speel ik wel vaker old world dus als je een keer aan wilt sluiten bij een pot of je wil een keer een demospel dan geef maar aan. Mijn nummer is hetzelfde gebleven dus je kunt ook voordien even appen als je wilt afstemmen.
Ha Chaim!
De spikes en het zwart was al een stuk minder geloof ik rond 2010.

Herinner me ook nog een feestje bij Dollars, dat was ook wel gezellig toen.
Ik houd me alvast aanbevolen voor een demo potje, dat komt straks wel goed. (moet ook weer wat verzinnen voor het transport van de miniaturen)
App groep komt later wel goed, ik kom eerst wel op visite op 4 of 11 september. (efkes afstemmen met thuis)
Martijn!

Tof, beste comeback ever!

(iig de langste tijd

)
Ik ben dus ook zo'n oude knar die er nog is.
Woon(de) misschien want ik heb je nu lang niet gezien)?? vlak bij je (libellenstraat) dus zag je nog wel eens fietsen.
Idd, een jaar of 15 nog een keer een spelletje bij jouw thuis gedaan, maar weet als niet meer wat en met wie

Wees weer welkom.
Oh, Henny en Laurens lopen ook nog rond, niet zo vaak
(p.s. schaamteloze pulg ik ben Mulligans2 op Cardmarket

)
Hey Bob,
Ja ik denk dat ik het record heb qua langste pauze ooit.
Ik woon sinds 2020 in Molenhoek, daarvoor op de Pijlstaarthof dus dat is weer even geleden dat je me zag fietsen. (nu nog steeds op de fiets trouwens)
Specifieke spellen bij mij thuis in 2010 heb ik geen actieve herrineringen aan, tenzij ik won uiteraard..
Henny en Laurens weet ik ook nog. Zijn er toch veel blijven plakken uit de good old days.
Ah Cardmarket, ik ben daar Marthian. (ik handel nog wel in kaartjes, bekostig ik andere hobby's van..

)
All for one.. and each man for himself!