Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor drava » 20 aug 2025 10:32

Hey Martijn,

Tof dat je weer interesse hebt om het op te pakken! Zoals Frank al aangeeft zijn er nog genoeg oude knarren over (ben ook niet meer die in het zwart geklede Chaim met spikes :laugh: ) dus loop vooral een keer binnen. Zelf speel ik wel vaker old world dus als je een keer aan wilt sluiten bij een pot of je wil een keer een demospel dan geef maar aan. Mijn nummer is hetzelfde gebleven dus je kunt ook voordien even appen als je wilt afstemmen.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Bobske » 20 aug 2025 18:27

Martijn! :hehe:
Tof, beste comeback ever! :thumbup:

(iig de langste tijd :grijns: )

Ik ben dus ook zo'n oude knar die er nog is.
Woon(de) misschien want ik heb je nu lang niet gezien)?? vlak bij je (libellenstraat) dus zag je nog wel eens fietsen.
Idd, een jaar of 15 nog een keer een spelletje bij jouw thuis gedaan, maar weet als niet meer wat en met wie :opa:

Wees weer welkom.
Oh, Henny en Laurens lopen ook nog rond, niet zo vaak

(p.s. schaamteloze pulg ik ben Mulligans2 op Cardmarket :P )
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 21 aug 2025 14:40

Welkom terug, Martijn :cheer:

Ja, er zijn wel meer oude knarren uit die tijd die nog steeds hier rondhangen.
(Niet ik, natuurlijk. Ik ben nog steeds hartstikke jong :wink: Gewoon keihard blijven ontkennen hoe lang geleden 2010 eigenlijk is)

Natuurlijk kan je altijd op een donderdag binnen komen lopen en dan heb je zeker een goede kans om wat bekende gezichten tegen te komen. Ik ben er praktisch gegarandeerd, want ik ben nog steeds degene met de sleutel om af te sluiten.
Goede kans om een pot Old World te zien, want dat is op dit moment misschien wel het meest gespeelde spel op de club.

Wil je wat meer gericht iets afspreken dan is er tegenwoordig een Whatsapp groep waar dat wat directer kan. (en die is een stuk actiever dan dit forum nu)

Ha Frank!

Leuk dat je nog altijd zo enthousiast bezig bent met de miniaturen hobby.
En ach, 2010 is slechts 15 jaar geleden! Toen kon je nog in die oude stoelen zitten in de kroeg Camelot, dat ken je nu ook niet meer terug..

Aan dit forum te zien stap ik dan op het juiste moment binnen wat Old World betreft.
Spel systeem zal wel even wennen zijn maar als ik mijn trouwe greenskins weer in rank & file kan opstellen ben ik al snel tevreden. :D

Hey Martijn,

Tof dat je weer interesse hebt om het op te pakken! Zoals Frank al aangeeft zijn er nog genoeg oude knarren over (ben ook niet meer die in het zwart geklede Chaim met spikes :laugh: ) dus loop vooral een keer binnen. Zelf speel ik wel vaker old world dus als je een keer aan wilt sluiten bij een pot of je wil een keer een demospel dan geef maar aan. Mijn nummer is hetzelfde gebleven dus je kunt ook voordien even appen als je wilt afstemmen.

Ha Chaim!

De spikes en het zwart was al een stuk minder geloof ik rond 2010. ;) Herinner me ook nog een feestje bij Dollars, dat was ook wel gezellig toen.
Ik houd me alvast aanbevolen voor een demo potje, dat komt straks wel goed. (moet ook weer wat verzinnen voor het transport van de miniaturen)

App groep komt later wel goed, ik kom eerst wel op visite op 4 of 11 september. (efkes afstemmen met thuis)

Martijn! :hehe:
Tof, beste comeback ever! :thumbup:

(iig de langste tijd :grijns: )

Ik ben dus ook zo'n oude knar die er nog is.
Woon(de) misschien want ik heb je nu lang niet gezien)?? vlak bij je (libellenstraat) dus zag je nog wel eens fietsen.
Idd, een jaar of 15 nog een keer een spelletje bij jouw thuis gedaan, maar weet als niet meer wat en met wie :opa:

Wees weer welkom.
Oh, Henny en Laurens lopen ook nog rond, niet zo vaak

(p.s. schaamteloze pulg ik ben Mulligans2 op Cardmarket :P )

Hey Bob,

Ja ik denk dat ik het record heb qua langste pauze ooit. :D

Ik woon sinds 2020 in Molenhoek, daarvoor op de Pijlstaarthof dus dat is weer even geleden dat je me zag fietsen. (nu nog steeds op de fiets trouwens)
Specifieke spellen bij mij thuis in 2010 heb ik geen actieve herrineringen aan, tenzij ik won uiteraard.. :grijns:

Henny en Laurens weet ik ook nog. Zijn er toch veel blijven plakken uit de good old days.

Ah Cardmarket, ik ben daar Marthian. (ik handel nog wel in kaartjes, bekostig ik andere hobby's van.. :grijns: )
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
GrunkSkullsmasher
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Joost E » 21 apr 2026 23:13

Hallo!

Ik heb na 20 jaar de hobby weer opgepakt! Leuk om te zien dat er gespeeld wordt in Nijmegen.
Hoe kan ik me aanmelden om een keer te komen kijken of spelen?

Ik heb vooral zitten schilderen afgelopen jaar, maar inmiddels ook zo'n 10 potjes 40k gespeeld dit jaar.
Het forum ziet er niet meer zo actief uit, is dit de juiste plek of hebben jullie een andere digitaal medium?

Groet,

Joost
Legers die ik speel: Aeldari
Joost E
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor theWoodcutter » 22 apr 2026 08:19

Welkom Joost!

Kom gewoon langs op donderdagavond, altijd welkom. Afspraken maken loopt meestal via de whatsapp groep. Anderen kunnen je daarvoor uitnodigen (ik zit daar zelf niet in).
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Joost E » 22 apr 2026 14:16

Bedankt, zal ik doen!
Legers die ik speel: Aeldari
Joost E

Berichtdoor Nahkriin » 23 jun 2026 22:54

Hallo allemaal :)

Mijn naam is Wisse (30) en ik be begin dit jaar begonnen met Warhammer 40k.
Ik was al wat bekend met het universum en heb ook verschillende games en podcasts geluisterd.
Echter was het starten van m'n 1e leger toch nog best spannend. (niet het meeste geduld met dat gepriel).

Samen met wat vrienden zijn we begonnen, en heb inmiddels 3 games (10th) gespeeld.
Het nadeel is alleen dat m'n vrienden redelijk ver weg wonen, en ik toch wel opzoek ben naar ook wat meer mensen in de buurt van Nijmegen om te spelen.

Verder ben ik niet bepaald heel goed in het spel, ik heb gewoon een army gemaakt met units die ik cool vond :)

Groetjes!
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Necrons
Nahkriin

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 jun 2026 08:24

Welkom Wisse! Je bent op de juiste plek beland denk ik!

Verder ben ik niet bepaald heel goed in het spel, ik heb gewoon een army gemaakt met units die ik cool vond :)

Dat is hoe het hoort. Jij snapt het! :worship:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 25 jun 2026 05:33

Welkom Wisse!

Echter was het starten van m'n 1e leger toch nog best spannend. (niet het meeste geduld met dat gepriel).

Maar welk leger dan, de keuze is reuze? En je vrienden?

Verder ben ik niet bepaald heel goed in het spel, ik heb gewoon een army gemaakt met units die ik cool vond

Wat Laurens zegt :worship: zo doe je dat.

11e editie is er dus niemand is nu goed momenteel, als je maar lol hebt.
Het Forum is sinds Corona niet meer je van het. Er is een Whatsapp Community voor Hive Novio.
Pm me je nummer en ik voeg je toe :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Nahkriin » 26 jun 2026 07:16

[quote="Bobske"]Welkom Wisse!

Maar welk leger dan, de keuze is reuze? En je vrienden?

Verder ben ik niet bepaald heel goed in het spel, ik heb gewoon een army gemaakt met units die ik cool vond

Wat Laurens zegt :worship: zo doe je dat.

11e editie is er dus niemand is nu goed momenteel, als je maar lol hebt.
Het Forum is sinds Corona niet meer je van het. Er is een Whatsapp Community voor Hive Novio.
Pm me je nummer en ik voeg je toe :thumbup:[/quote]

DM gestuurd :)
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Necrons
Nahkriin

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg