Oke, totale model is super-indrukwekkend, maar alleen maar zeggen 'hij is cool' is zo'n korte conversatie

Mijn hot-takes in willekeurige volgorde:
Gespleten hoeven zijn wel zo logisch, zoals Simon als zegt. Zeker voor een sneaky infiltrator als deze is meer grip en behendigheid belangrijk.
Ik zie ook dat ie extra klauwen heeft bij zn hoeven (en bij zn knieën, en bij zn heupen...) Natuurlijk extra stabby/slashy maar je kan begrijpen dat hij ze ook vast gebruikt om bv in bomen te kunnen klimmen etc.
Voelt alsof iemand hier over heeft nagedacht.
'Tactical Rock' is vervangen door een specifiek stuk terrein.
Ben ik nooit zo'n fan van, want het dwingt je tot een specifieke stijl van basing. Misschien wilde ik wel jungle bases, of een Eldar Craftworld, en dan zit ik met zo'n stuk Imperial architectuur

Ik snap dat de pose met die extra hoogte beter uitkomt, maar hou het dan wat algemener.
Tanden boven tentakels is wat raar inderdaad.
Misschien zijn die tentakels onderdeel van de onderkaak en zit de mondopening dus tussen de tanden en tentakels?
Op die kleinere foto van opzij lijkt het daar wel op.
Dat is dan soort van logischer??
Tentakel uit de rug is een hele rare.
Die hadden ze van mij wel weg kunnen laten.
Hij zit op een vreemde plek voor zoiets om 'natuurlijk' te groeien, voor onze begrippen voor hoe een beest hoort te werken (ja, ook Tyranids volgen nog steeds bepaalde natuurlijke 'regels')
Bob zn suggestie dat het een apart wapen-symbioot is is dan een 'logische' verklaring, maar zo lijkt ie niet ontworpen of geschilderd (Studio schildert de wapen-symbioten normaal een andere kleur)
Voegt ook zo weinig toe, het model is zonder ook echt wel stabby genoeg.
Benieuwd hoe moeilijk het zal zijn om het ding weg te laten bij het bouwen.

En dan natuurlijk het ding waar iedereen het over heeft: de "jurk"

Het geeft het model wel iets unieks en indrukwekkends, dus vanuit design aspect snap ik het wel.
Hopelijk krijgen we ook wat in de fluff over wat de functie van het ding is, dat maakt het toch een stuk makkelijker om zoiets aparts te accepteren.
Zonder context voelt het als een rare mode-accessoire, wat niet echt bij Nids hoort natuurlijk
Is het voor camo, is het iets van een sensor? Geef ons iets, GW!
Het doet me nog het meest denken aan de rok die sommige octopus/inktvis soorten tussen hun tentakels hebben
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.