release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 28 nov 2017 13:57

(Die Scout Land Speeder Storm is toch wel erg cool)

Do not mention that :grijns: B) :wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 28 nov 2017 14:19

[rimg]https://scontent.fmad3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/24129697_1930721833915113_2033728000885747062_n.jpg?oh=3057e319e802a73c540269e3e3eb674f&oe=5A9D2379[/rimg]

Captain-General Trajann Valoris is master of the ten-thousand strong forces of the Adeptus Custodes. We think he’ll make a great leader for any Imperium army, whether you’re looking to field a force purely made up of the Emperor’s personal guard or a mixed collection of agents, assassins and more besides.

This legendary champion will be available soon

yeey, een HQ
kunnen custodes eindelijk legaal in hun eigen detachment

nu nog 1 voor de Sisters of Silence ^_^

(en ja, hij is plastic)
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 28 nov 2017 17:41, in het totaal 3 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 28 nov 2017 14:20

[quote="Bobske"]
(Die Scout Land Speeder Storm is toch wel erg cool)

Do not mention that :grijns: B) :wub:

Ik wil er minstens 3 :wub:

:whistle:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 dec 2017 08:25

Dark Angels release staat op de community website. Ik ben niet erg onder de indruk. Psychic powers zijn niet fantastisch (mind wipe is cool, maar trephination is te willekeurig)

Grim resolve maakt de Dark Angels weer een 'sta stil en schiet' leger, wat ik jammer vind. Het lijkt er op dat Deathwing opeens 'fearless' verliest, iets dat ze altijd gehad hebben.

De warlord trait Briljant Strategist is niet characterfull. The Hunt is wel grappig, maar er zijn weinig characters die zo hard schieten dat ze een bedreiging voor andere characters zijn. Als je je lieutenant nu een lascannon kan geven is het best leuk, maar anders? Misschien in combinatie met die lieutenant op land speeder?

Hunt the Fallen en de eerder gespoilde The Lion and the Wolf vind ik wel tof.

Maar algemene indruk is dat GW weer eens niet weet wat ze moeten doen om DA bijzonder te maken.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Johan » 06 dec 2017 21:18

What else is new? DA... dat is toch dat leger van groene space marines.... :P :P :P

Even serieus, wel balen voor je Laurens. Ik snap dat je hoopte op iets wat je leger wat unieker maakt dan de andere vanille marines.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 dec 2017 08:47

Het blijft afwachten wat de codex in totaal brengt, ik speel Dark Angels vanwege de fluff en de modellen dus dat zal niet veranderen.

Blood angels krijgen een aantal zeer assault gerichte dingen, ik hoop dat voor dark angels ook meer in het verschiet zit dan wat nu bekend is. Ze krijgen in ieder geval toegang tot standaard SM spul zoals de AA tanks, dat is al mooi.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 07 dec 2017 13:18

[quote="Caladai Doomblade"]
Maar algemene indruk is dat GW weer eens niet weet wat ze moeten doen om DA bijzonder te maken.

Het is lastig, hoor
Ik zou zo ook niet weten hoe die D-angels zich moeten onderscheiden in regels :dunno:

Ze hebben heel interessante fluff, maar ze volgen toch redelijk de standaard Marine organisatie en stijl
Ze waren vroeger bijzonder met de mogelijkheid voor een all-termie en all-bike leger (of een combinatie van die 2) maar tegenwoordig kunnen alle Marines dat als ze willen

Blood Angels 'raagh assault' is een stuk makkelijker te vangen in regels dan DarkAngel 'geheimzinnig en donker'

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 dec 2017 16:03

Ze hebben in ieder geval grim resolve, net las de fallen...

We moeten nog afwachten maar ik had betere dingen kunnen verzinnen...

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 dec 2017 13:41

Even een samenvatting van de Angels of Death spoils:

Blood Angels:
Red Thirst: +1 to wound als ze chargen of gecharged worden.
Black rage: +1 attack op de charge en 6+ feel no pain.

Stratagems:
Forlorn Fury 2: Death Company unit move+advance voor de eerste beurt.
Black Rage 1: geef een chaplain, captain of lieutenant de black rage regels.
Descent of Angels 2: Jump pack unit rolt 3D6 voor charge range.
Strike of the Archangels 2: re-roll hit rolls voor een deep-striking terminator unit.
Upon wings of fire 1: Jump pack unit verdwijnt van het battlefield en deep striked aan het einde van de phase.

Allemaal erg cool en fluffy. I approve :thumbup:

Dark Angels
Grim Resolve: re-roll 1 to hit voor shooting als je niet gemoved hebt. Verlies nooit meer dan 1 model door Morale.
Master of the Ravenwing op landspeeder verdwijnt, dat model wordt een ravenwing lieutenant die naast 1 op to wound re-rolls ook tegenstanders cover weghaalt voor ravenwing shooting

Stratagems:
Intractable 2: Gewoon schieten na een fall-back
Inner Circle 1: Master, dreadnought of land raider krijgt de Deathwing en Inner Circle regels.
Fortress of Shields 1: Deathwing unit met 3 storm shields geeft -1 op to wound rolls.
Hunt the Fallen 1: Enemy character krijgt +1 attack, en Dark angels krijgen re-roll combat hits tegen dat character. En Deathwing en Ravenwing krijgen re-roll charge range.
Weapons from the dark age 1: Plasma wapens doen 1 damage extra deze phase.
The lion and the wolf: te lang om te beschrijven. Maar cool.

Heel benieuwd wat de Inner Circle regel gaat zijn. Ik verwacht 'fearless' en een bonus tegen chaos marines.

Master of the Ravenwing op landspeeder verdwijnt, dat model wordt een ravenwing lieutenant die naast 1 op to wound re-rolls ook tegenstanders cover weghaalt voor ravenwing shooting

Daarnaast hoop ik op iets van teleport homers voor een ravenwing-deathwing combo en nog wat andere combined-arms Stratagems. (Ik ben groot fan van de datalink telemetry, waarbij een land speeder als 'spotter' voor een whirlwind fungeert)

En ik verwacht een 'overwatch op X ballistic skill' stratagem, gezien GW's obsessie om Dark Angels een 'stand still and shoot' leger te maken.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 08 dec 2017 14:07

[quote="Caladai Doomblade"]Ik ben groot fan van de datalink telemetry, waarbij een land speeder als 'spotter' voor een whirlwind fungeert

Klinkt leuk, is dat een algemeen Marine ding?

Dat zou ik idd graag meer zien
Scouts die echt functioneren als scouts, bv door te kunnen spotten voor artillerie.
Vroeger hadden mijn scouts een echte functie door te infitreren met een telelport homer om mijn termies veilig op tafel te krijgen, nu zijn ze niet meer dan een goedkope Troop choice :dunno:

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000