Even een samenvatting van de Angels of Death spoils:
Blood Angels:
Red Thirst: +1 to wound als ze chargen of gecharged worden.
Black rage: +1 attack op de charge en 6+ feel no pain.
Stratagems:
Forlorn Fury 2: Death Company unit move+advance voor de eerste beurt.
Black Rage 1: geef een chaplain, captain of lieutenant de black rage regels.
Descent of Angels 2: Jump pack unit rolt 3D6 voor charge range.
Strike of the Archangels 2: re-roll hit rolls voor een deep-striking terminator unit.
Upon wings of fire 1: Jump pack unit verdwijnt van het battlefield en deep striked aan het einde van de phase.
Allemaal erg cool en fluffy. I approve
Dark Angels
Grim Resolve: re-roll 1 to hit voor shooting als je niet gemoved hebt. Verlies nooit meer dan 1 model door Morale.
Master of the Ravenwing op landspeeder verdwijnt, dat model wordt een ravenwing lieutenant die naast 1 op to wound re-rolls ook tegenstanders cover weghaalt voor ravenwing shooting
Stratagems:
Intractable 2: Gewoon schieten na een fall-back
Inner Circle 1: Master, dreadnought of land raider krijgt de Deathwing en Inner Circle regels.
Fortress of Shields 1: Deathwing unit met 3 storm shields geeft -1 op to wound rolls.
Hunt the Fallen 1: Enemy character krijgt +1 attack, en Dark angels krijgen re-roll combat hits tegen dat character. En Deathwing en Ravenwing krijgen re-roll charge range.
Weapons from the dark age 1: Plasma wapens doen 1 damage extra deze phase.
The lion and the wolf: te lang om te beschrijven. Maar cool.
Heel benieuwd wat de Inner Circle regel gaat zijn. Ik verwacht 'fearless' en een bonus tegen chaos marines.
Master of the Ravenwing op landspeeder verdwijnt, dat model wordt een ravenwing lieutenant die naast 1 op to wound re-rolls ook tegenstanders cover weghaalt voor ravenwing shooting
Daarnaast hoop ik op iets van teleport homers voor een ravenwing-deathwing combo en nog wat andere combined-arms Stratagems. (Ik ben groot fan van de datalink telemetry, waarbij een land speeder als 'spotter' voor een whirlwind fungeert)
En ik verwacht een 'overwatch op X ballistic skill' stratagem, gezien GW's obsessie om Dark Angels een 'stand still and shoot' leger te maken.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill