F*ck Yes!
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Was het nou echt nodig om zulke grote veranderingen in de setting te maken om nieuwe Marines te kunnen verkopen
Yup!
Brilliante zet van GW vind ik het. Van hetzelfde niveau als AoS.(en zelfs de Stormcast Eternals)
Het kon zo niet doorgaan.
Als ze "zomaar" nieuwe space marines hadden gedaan dan was het: Dat doen ze alleen maar om te verkopen, maar mijn <vul naam leger in> hebben l lang geen update gehad.Gave miniaturen maar blah, Space Marines
Zoals al op de club gezegd ik denk dat 40K ook deels/langzaam naar het AoS model gaat.
Skirmish achtige codexen/army books. Je kunt er een groot leger van maken en grote battles mee spelen. Je kunt ook meerdere legers van dezelfde fractie combineren tot een groot leger zonder beardy combinations (keywords for the win)
Kijk naar de nieuwe vliegende dwergen.
Zo heb ik al voorspeld: Chaos krijgt ook grotere/elite modellen (nieuwe possesed a la FW die er dus wel goed uit zien?). Dat worden misschien de Chaos Legion:Thousand sons hebben we al en Death Guard komt er aan.
Fulgrim en Angron zijn ook al gerumoured.
Nids vechten tegen Orks in de Octarius sector. Bij de laatste Nids codex was al gehint: Orks houden van vechten, worden daardoor groter en sterker, een goede matpartij trekt steeds meer orks aan. Nid evolueren om dit te verslaan en meer Orks is meer biomassa om te groeien (nieuwe Nid bring it on baby)
Tau bouwen andere battlesuits, of mini battlesuits voor elke Fire warrior.
Necrons maken oude grotere constructs wakker
Sisters of battle komen gewoon in plastic
Eldar... plastic aspect warriors (of nieuwe gecombineerde aspects/eldar legers zoals de Ynnaeri) met een heel leger van alleen maar Aspect warriors geleid door de Avatar (kon vroeger ook)
etc.
Yeah baby, bring it on.
Call me exited
Ik heb weer zin in 40k, mijn hobby sinds WD 140 aug 1991
p.s Da Plan: basisdoos: Primaris SPace Marines vs Death Guard
Ik de Marines Skevan de Death Guard