Martijn's Nurgle blog.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor marachii » 27 sep 2006 12:08

hmm hoe oud zijn die oude plekberrors dan?

(jonger dan 18 jaar? :P)
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Squiggoth » 20 nov 2006 21:40

Hoog tijd voor een update hiero. :P

Begonnen aan m'n boosjes ...... Scorched Brown met een black wash als basecoat, dan een wetbrush van Graveyard Earth, dan een DRYBRUSH van Rotting Flesh. ;)
Daarna de handen en voeten Tanned Flesh, Swarf Flesh enb Elf Flesh geschilderd en daarna het hele model gewashed met een mengsel van Vallejo Oxford Blue en Brown Ink, en daarna Chaos Black bij die mix gedaan en zwarte vlekken op de schouders, oksels en liezen van de Boosjes geschilderd.

Lekker snel en simpel, nu alleen nu de details en verzinnen hoe ik de vleugels ga doen en dan zijn ze af. ^_^

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 20 nov 2006 21:51

Dat zijn toch oude modellen hè?

Ondanks dat met een goeie paintjob ontzettend stoere modellekes. :wub:
Laatst bijgewerkt door Benman op 20 nov 2006 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 20 nov 2006 22:02

Thx, 't Zijn inderdaad ouwe modellen ... Van oorsprong Chaos/Dark Elf Harpies van Marauder Miniatures, maar prima te gebruiken als hedendaagse Furies (ik heb nog een hele zut 'echte' nieuwe Furies als je interesse hebt ;)).

Nou zijn dit nog niet eens de leukste Harpies ... Ik heb er ook twee die op vliegende aapjes lijken. Wizard of Oz-stijl. :D

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor bas_2312 » 20 nov 2006 23:03

Schattige Boosjes, alleen moeten ze blauw zijn.. blauwe fladderpoppen! :wub:

[quote="Squiggoth"]Nou zijn dit nog niet eens de leukste Harpies ... Ik heb er ook twee die op vliegende aapjes lijken. Wizard of Oz-stijl. :D

Dat vraagt gewoon om een leuke nieuwe Mordheim warband toch? Vliegende Aapjes (blauw natuurlijk), een leuke wicked witch erbij maken en voor de rest.. geen idee.. Oompa-Loompa halflings?

...

Oompa-Loompa halflings... :wub:

...

*pakt oranje verf en bergje halflings*
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Berichtdoor Squiggoth » 27 nov 2006 00:16

Een Mordheim Warband met de Wicked Witch?
Ding-dong, the fokking Witch is dead! Ken Uw klassiekers, meneer Bas. :trout: :ukkel:

Gisteravond en nu weer effe verf lopen smeren op m'n vliegende [s]aapj[/s] Boosjes ..... Speedpaint ziet er niet uit maar 't gaat wel snel (en die unit blijft toch nooit langer dan een beurt op tafel staan :P)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

*edit*

.... En ook maar eens begonnen aan nog 5 Plekberrors zodat ik er 20 heb .... Kan ik kiezen tussen een unit met volle ranks of twee kleine units van 10 (die stiekem ook best handig zijn B) ).
Squiggoth

Berichtdoor bas_2312 » 27 nov 2006 00:39

[quote="Squiggoth"]Een Mordheim Warband met de Wicked Witch?
Ding-dong, the fokking Witch is dead! Ken Uw klassiekers, meneer Bas. :trout: :ukkel:

Sauron is ook kapot.. en toch zijn er nog allemaal van die kindjes die er een pop van hebben ^_^

Ik vind trouwens dat je wel heel erg productief bent.. zoveel poppen schilderen en dan ook nog ns zo stoer.. applaus..
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Berichtdoor Death Rider » 27 nov 2006 16:54

[quote="Squiggoth"]Speedpaint ziet er niet uit maar 't gaat wel snel (en die unit blijft toch nooit langer dan een beurt op tafel staan :P)

"ziet er niet uit"

..

als ik me uberste best doe komen ze er nog geeneens zo mooi uit te zien..

oftewel: heel mooi werk, Nas ;)
Death Rider

Berichtdoor Squiggoth » 02 dec 2006 22:35

Thanks. Zo moeilijk is dit echt niet als je eenmaal de truukjes door hebt .... 't is 90% flodderwerk met een ouwe versleten kwast, en die laatste 10% is het hier en daar bijwerken van vlekken en het schilderen van oogjes. ;)

Ik vind trouwens dat je wel heel erg productief bent.. zoveel poppen schilderen

Ik ben helemaal niet zo productief want ik doe altijd zes dingen tegelijk. :D
De afgelopen drie avonden had ik geen zin in Boosjes, dus aan het pielen geweest met weer een zooi ouwe Plekberrors. Deze jongens zijn uit 1989, 1994 en 1995 en vooral die uit 1989 zijn behoorlijk krakkemikkig gesculpt en gegoten ... maar oh wat hebben ze een uitstraling %u2013 en hippe Nurglings tussen de benen. :wub:

Ik ben op deze Plekberrors begonnen met Ben%u2019s Ogre-techniek - Rotting Flesh met Snakebite Leather wash - maar dat zag er veel te schoon uit dus toen ben ik maar eens aan het glazen gegaan met allemaal mengsels van paars, bruin, groen en rood (verf danwel inkt). En Shadow Grey.
Nu zien ze d'r hopelijk een stuk meer it als melaatsen ...... :unsure:

Afbeelding

*edit*
.... En weer een stukkie opgeschoten met de Plekberrors.

(De Furies zijn nog steeds hetzelfde als een week geleden. :P)

Afbeelding

***intermezzo***

Zoow ..... Alleen nog effe het metaal highlighten en dan heb ik 20 Plekberrors af. Ben ondertussen ook begonnen aan tweeëneenhalve Great Unclean One. ^_^

Afbeelding
Zoek de twee verborgen Nurglings en win een prijs! :P
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 01 apr 2007 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 18 dec 2006 13:22

De middelste heeft een nurgling voorin onder z'n tong en de meest rechtse heeft een nurgling bij z'n linkerbeen.

Wat win ik?? :P
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
GrunkSkullsmasher
One of Nurgle's many boils

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs