Kleine update.
Ik heb ondertussen bijna alle modellen in elkaar en ben al wat begonnen met het vullen van de gaatjes enzo, die foto's komen wanneer t klaar is (of als ze in undercoat zitten).
Wil wel effe laten zien hoe de kit van Rocco in elkaar zit.....
Had op internet gezocht naar WiP van andere mensen, hoe ze deze zouden schilderen etc. om wat inspiratie op te doen. Ik zag ipv veel WiP's veelal reviews over de kit, en iedereen is er over eens... de details en 't model zijn super, echter pas de kit súperslecht aan elkaar. Zonder veel gapfilling kan je 't model niet gaan schilderen.... 't blijkt dat dit wel bekend is bij deze sculptor/mini-uitgever Figone, en de service is daarnaast vrij slecht. Naja... met dit in gedachte begon ik dus aan 't model.

Zo zit 't in elkaar, opzich valt 't hier nog wel mee, maar hieronder wat gaps die wel aardig wat aandacht vragen... hoop dat ik met mijn minieme sculpting skills het model eer aan doe!

Verder ben ik nog aan het wachten op verschillende andere dingen (verf, tools) voordat ik begin aan het schilderen van al deze projecten. Ondertussen ben ik nog wel lekker bezig met een commissie van een klant waar ik al enkele LotR modellen voor had gedaan. Het moest simpel, tabletop kwaliteit, zonder al te veel poespas (vrij lage prijs).
Het resultaat: een model zonder veel aandacht aan de details, maar de dingen die duidelijk zichtbaar zijn iets meer aandacht geven (waardoor het oog daar ook iets sneller naar toe gaat) om het toch een mooi algeheel plaatje te geven(cape, schild, banner bijv). Onderstaande model is af.