Voorlopig nog puur voor de variatie in het schilderen, maar wie weet waar het naartoe groeit (maar ik heb dit toch maar alvast bij de Blogs neergezet, dus mijn onderbewuste heeft alvast grotere plannen
)Schilderen ging verbazingwekkend gemakkelijk en snel, vrijdagmiddag gekocht, zaterdagavond al klaar
Laat maar weer s zien hoe goed een beetje variatie werkt voor (mijn) motivatie
Modellen zijn 3 'Stolz'-class Destroyers, van de Pruisen

Kleurenschema is geïnspireerd door dat van de Tirpitz, ca. 1943 (want Pruisen blijven Duitsers natuurlijk)

Harde, hoog-contrast lijnen om de vorm te breken, en wit op voor- en achtersteven voor de illusie van een valse lengte

Steampunk-duitsers moeten Zeppelins hebben natuurlijk, dus dat is de volgende stap
voor een idee van schaal:
'Stolz' destroyer met 'Pflicht' airship

en met 'Imperium' Sky Fortress

de Pflicht zeppelins staan in de eerste lagen verf (eerst oefenen met de kleintjes voor ik met dat grote monster begin), en ik heb wat goedkope WOI vliegtuigjes van het werk meegenomen voor de Pruissische Kruis decals
Wat rekenwerk laat zien dat wat ik nu heb + de Pruissische box set een leger van 1000 pts oplevert, dus als ik hier verder mee wil is dat de logische volgende stap
Eerst maar s dit afmaken, dan zien we wel verder....

), maar vanochtend dan toch eindelijk wat inspiratie om wat aan mn zeppelins te doen

.