Actieve Hordes/Warmachine spelers?

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Actieve Hordes/Warmachine spelers?

Berichtdoor Matsjo » 04 nov 2012 16:46

Hey daar,

Matthias hier, nieuw op dit forum en zoekende om misschien weer aan het miniature-gamen te slaan. Ik heb zelf Khador gespeeld en als ik weer iets zou oppakken zou het een van de Hordes facties zijn. Zijn er mensen in de organisatie actief die Hordes of Warmachine spelen waartegen ik zou kunnen spelen überhaupt?

Groetjes,
Matthias
Laatst bijgewerkt door Matsjo op 06 nov 2012 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Uhhh...
Legers die ik speel: Hordes: Thornfall Alliance
Matsjo
Lover of Squigs

Re: Actieve Hordes/Warmachine spelers?

Berichtdoor Skevan » 04 nov 2012 17:51

Naar mijn weten hebben we geen actieve spelers. maar misschien met wat demo's geven kun je mensen er misschien warm voor krijgen B)
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Chris » 04 nov 2012 18:29

Lex speelt iets, weet niet precies wat.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Dannis » 04 nov 2012 22:36

Heb zelf ooit de starter set van Legion gehaald, met grote discount + rulebook en codex (toen GW net z'n price hike had gedaan, 1jr, 1 1/2jr geleden). Heb wel interesse om het op te pakken, heb er namelijk nooit iets mee gedaan :p
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Matsjo » 06 nov 2012 17:14

[quote="Chris"]Lex speelt iets, weet niet precies wat.

Er staat Menoth en Cygnar bij z'n profiel, dus die zullen t wel zijn. Ik heb m n PM gestuurd ieg.

[quote="Dannis"]Heb zelf ooit de starter set van Legion gehaald, met grote discount + rulebook en codex (toen GW net z'n price hike had gedaan, 1jr, 1 1/2jr geleden). Heb wel interesse om het op te pakken, heb er namelijk nooit iets mee gedaan :p

Orly, ter waarde van 15 punten dan ofzo neem ik aan?
Uhhh...
Matsjo
Lover of Squigs

Berichtdoor Dannis » 06 nov 2012 19:52

Ik geloof dat een starter set rond de 11/12 punten zit. *Even snel het boek erbij pakken*
Snap er bar weinig van, ooit de regels doorgenomen maar dat is nu ook weer ruim een jaar geleden :p Heb een warlock, een warbeast en 4 lesser, als ik de codex tel moet het 19 zijn, echter zie ik op fora dat er 13 voor wordt geteld.. ja hmm.. geen idee dus, haha!
Dannis

Berichtdoor Matsjo » 06 nov 2012 20:28

[quote="Dannis"]Ik geloof dat een starter set rond de 11/12 punten zit. *Even snel het boek erbij pakken*
Snap er bar weinig van, ooit de regels doorgenomen maar dat is nu ook weer ruim een jaar geleden :p Heb een warlock, een warbeast en 4 lesser, als ik de codex tel moet het 19 zijn, echter zie ik op fora dat er 13 voor wordt geteld.. ja hmm.. geen idee dus, haha!

Oooh ja, dan heb je Lylyth, een Carnivean en 4 Shredders. Klinkt goed, zeker een machtig pakketje om mee op te starten. Je hebt dan ook Primal? Of heb je het Forces boek van Everblight alleen? Lylyth heeft nog aan aantal Warbeast punten, dus die haal je van het totaal af; dat zal wel 6 punten zijn.

Klinkt als een gedegen tegenstander ieg ^_^ .
Uhhh...
Matsjo
Lover of Squigs

Berichtdoor Skevan » 06 nov 2012 20:29

Ik zou wel een keer een demo willen hebben.....
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Dannis » 07 nov 2012 18:45

[quote="Matsjo"][quote="Dannis"]Ik geloof dat een starter set rond de 11/12 punten zit. *Even snel het boek erbij pakken*

Oooh ja, dan heb je Lylyth, een Carnivean en 4 Shredders. Klinkt goed, zeker een machtig pakketje om mee op te starten. Je hebt dan ook Primal? Of heb je het Forces boek van Everblight alleen? Lylyth heeft nog aan aantal Warbeast punten, dus die haal je van het totaal af; dat zal wel 6 punten zijn.

Klinkt als een gedegen tegenstander ieg ^_^ .

Ik zou best eens een keer een demo willen hebben! Het spel leek me zeer interessant, en vooral de mini's spraken me aan. Wil ook zeker in de toekomst de nieuwe.. gargant(?) gaan halen, die titan, huge, warbeast. Voor het spel, en anders wel alleen voor mijn vitrine ;)
Ik heb inderdaad het Primal mk2 boek met de codex en de 'legion deck', om het maar effe zo te zeggen. Moet wel zeggen dat ik het nu 'jammer' vind dat ik de mini's in metaal heb, er is namelijk een shift aan de gang bij PP dat ze naar plastic gaan ofzo?
Nouja, ik ben iig geinteresseerd, en wie weet wat er dan uit groeit ;) Laat maar weten!
Dannis

Berichtdoor Matsjo » 10 nov 2012 16:01

[quote="Skevan"]Ik zou wel een keer een demo willen hebben.....

[quote="Dannis"]Ik zou best eens een keer een demo willen hebben!

Dat moeten we dan gewoon doen :tu: , ik ken t spel goed genoeg om een demo te organiseren, zeker met hulp. Lex en Atse voelen er misschien ook voor en hebben ieg modellen om mee te spelen; lezen ze de berichten op deze fora nog wel? We zouden dan zowel Warmachine als Hordes spelers hebben en van verschillend pluimage. Voor mij zal het op z'n vroegst December gaan worden, bijvoorbeeld de tweede week van December om hier mee aan de slag te gaan. Ik neig nu sterk naar de Thornfall Alliance, varkentjes oh yeah. Voor iedereen die onbekend is met het spel verwijs ik graag naar deze wiki: het Battle College.

De mini's zijn zeker mooi, de Colossals en Gargantuans behoorlijk ruig, ik weet alleen niet hoe ze spelen en of ik ze überhaupt ooit zou kunnen veroorloven. PP is inderdaad soort van naar plastic aan het gaan, maar niet voor alles, er komen nog steeds metalen modellen uit; het is een beetje koffiedik kijken. Voorlopig kunnen we er op rekenen dat de metalen modellen die we kopen in zwang zullen blijven, helaas brengt het bedrijf geen overzicht uit, waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen wachten met aankopen (grr winstmarges). Desnoods moeten we maar resin-casting gaan leren.

Zijn er nog meer mensen al met dit spel bezig of vol van nieuwsgierigheid?
Uhhh...
Matsjo
Lover of Squigs

Volgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames