door Dannis » 07 nov 2012 18:45
[quote="Matsjo"][quote="Dannis"]Ik geloof dat een starter set rond de 11/12 punten zit. *Even snel het boek erbij pakken*
Snap er bar weinig van, ooit de regels doorgenomen maar dat is nu ook weer ruim een jaar geleden :p Heb een warlock, een warbeast en 4 lesser, als ik de codex tel moet het 19 zijn, echter zie ik op fora dat er 13 voor wordt geteld.. ja hmm.. geen idee dus, haha!
Oooh ja, dan heb je Lylyth, een Carnivean en 4 Shredders. Klinkt goed, zeker een machtig pakketje om mee op te starten. Je hebt dan ook Primal? Of heb je het Forces boek van Everblight alleen? Lylyth heeft nog aan aantal Warbeast punten, dus die haal je van het totaal af; dat zal wel 6 punten zijn.
Klinkt als een gedegen tegenstander ieg

.
Ik zou best eens een keer een demo willen hebben! Het spel leek me zeer interessant, en vooral de mini's spraken me aan. Wil ook zeker in de toekomst de nieuwe.. gargant(?) gaan halen, die titan, huge, warbeast. Voor het spel, en anders wel alleen voor mijn vitrine
Ik heb inderdaad het Primal mk2 boek met de codex en de 'legion deck', om het maar effe zo te zeggen. Moet wel zeggen dat ik het nu 'jammer' vind dat ik de mini's in metaal heb, er is namelijk een shift aan de gang bij PP dat ze naar plastic gaan ofzo?