.
Moderators: Beastherder, Skevan
.

.
.

- hou er rekening mee dat je na het podden niet mag schieten, persoonlijk vind ik de launchers daarom niet de punten waard
- is het je 5 punten waard om de dangerous terrain test te negeren of is een reroll voldoende, dozer blad ipv siege shield
- volgens een berekening zijn claws beter dan power weapons just so you know je vervangt de pistols ook al voor combiweapons dus de +1 attack krijg je toch al niet.
- power weapon plus meltabombs is bijna net zo duur als een power fist ...
. Nog even FQA en regelboek erop na geslagen maar je hebt gelijk, geen idee hoe ik ook bij die gedachte ben gekomen. Dat maakt de missile launcher een stuk minder, zeker met maar een range van 12. Misschien dan maar eruit halen, na de eerste beurt kun je er al vaak niet zoveel meer mee.
Ook al heb je droppods, ik vind je leger nog steeds redelijk statisch. Tegen alles met een beetje mobiliteit krijg je alleen zodra je land een kans, daarna is het voorbij. Denk aan mech eldar, space marine/ork bikers, landspeeders, stormravens, vendetta's en dat soort ongein. Die rijden gewoon weg, en krijg je nooit meer te pakken. En je hebt ook helemaal niks met long range om dingen te stunnen zodat je er wel weer bij kunt. ]
Persoonlijk vind ik een chaplain redelijk zwak. Terminators hebben het meestal niet nodig, behalve tegen deathstars, en assault marines zijn niet bepaald de sterkste unit uit de codex.
.
Keer terug naar Hive Novio Blogs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten