Thanks voor de feedback.. inderdaad mijn lijst is redelijk fluffy. maar dat is ook aan de ene kant wel de bedoeling. dan blijft het wel leuk om er tegen en mee te spelen..
om te beginnen een wardancer lord.. ik zie serieus NOOIT iemand die gebruiken ..... dat moet een rede hebben.... maar omdat ik altijd tegen de keer in doe
wil ik het eens proberende bsb is duur maar lijkt me wel leuk om te gebruiken.. maar ben wel erg bang dat hij na 1 combat ronde neer is geslagen.. dus dit wordt wel uit testen!
de musicans ik weet niet als ik de punten heb neem ik ze maar kan er net zo goed iets anders voor pakken.. wordt ook een beetje uit testen denk ik.
eternal quard. tja zou twintig genoeg zijn om er leuk mee te kunnen spelen denk je? of zou 25 beter zijn.. ook hierover zie ik op forums weinig info (niemand gebruikt deze jongens
)maarja voor de fluf/rolplaying crap.. zijn ze wel erg stoer! ik wil de unit sowieso gebruiken alleen geen idee hoeveel.. want volgends mij hang je een ronde of 3/4 in een bos of achter een bos rond

wardancers ik heb er duidelijk meer nodig.. je raad aan rond de 9/10 modellen? maar verlies ik dan niet een helehoop bewegings vrijheid?
waywatchers richard:P heb ik erg goede ervaring mee tegen heavy cav dus die wil ik echt persee weer eens gebruiken om te kijken of ze het nogsteeds kunnen

ik moet even deze school week doorkomen en eff wat units kopen en dan bied ik me aan om potjes te spelen

. Je bsb is dan zo een simpel doelwit om te slopen dat je daarna het banner effect kwijt bent.