door Zandor » 04 sep 2009 14:37
Gisteravond werd ook de missie gespeeld tussen de Iron Warriors, de Eldar en de Imperial Guard.
De IG hadden mee een HQ met missile launcher, 1e platoon HQ met missile launcer een lascannon squad en 2 squad met elk een meltagun, 2e platoon HQ met heavy bolter een heavy bolter squad en 2 squad met 1 flamer en 1 grenade launcher, veteran squad met 2 melta's en 1 flamer, ogryn squad van 4, 2 leman russ's en 1 demolisher.
Bob had 6 jetbikes in twee squads, 6 Howling Banshee's, een farseer en 4 dark reapers.
Leander's leger bestond uit twee Rhino's, een Land Raider, een Defiler, 2 squads met 10 marines, 10 Khorne berserkers en Melchior.
Ik moest een mijn verdedigen tegen de twee tegenstanders waarbij zij de mijn moesten betreden en uiteindelijk alleen over te blijven. Een spannende en sportieve battle werd er gespeeld. Aangezien de eldar van Bob maar 600 pts hadden bleven die relatief lang ongeschonden. Leander was met 1400 pts een grotere bedreiging en ik heb dus ook het grootste deel van mijn 1500 pts naar hem opgesteld.
Meer volgt snel
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons