Phantine Skyborne

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Rudi XXL » 17 mei 2009 21:10

Frank de forgeworld guns van deze jongens (zie foto) welke set/sprue komen die vandaan ?

Afbeelding
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Beastherder » 17 mei 2009 21:29

Das de "Cadian Upgrade Pack-Hardened Veterans with Shotguns", bestelnummer IA-CAD-I-001

Hier de derde van boven en Hier voor meer piccies

11 pond voor 4 geweertjes, koopje toch? :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Rudi XXL » 18 mei 2009 09:12

Ze zien er wel ubercool uit en ik wilde mijn eigen stormtroopers gaan bouwen dus misschien bestel ik ze wel :)
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Beastherder » 24 mei 2009 19:29

Tijd voor een Valkyrie update:

Crew is geschilderd
Afbeelding

En ook het interieur is gedaan.
Met de achterklep open en die heavy bolters aan de zijkanten is dat allemaal best goed zichtbaar, dus dat moet geschilderd worden.
Er zit flink veel detail in, dus met een simpele drybrush met grijs ziet dat er al goed uit. Paar kleine details er uit pikken met wat kleur, en klaar.
Afbeelding

De cockpit heeft flink wat knopjes, en de kunst is om de balans te vinden tussen geloofwaardig druk en afleidend kleurrijk.
Wat kijken naar plaatjes van echte cockpits voor inspiratie werkt dan erg goed (altijd handig, zo'n goed gevulde boekenkast, maar met internet gaat net zo makkelijk tegenwoordig :P ). De meeste knoppen in een echte cockpit zijn simpel zwart of wit met een paar letters, met maar een paar écht belangrijke dingen in een opvallende kleur.
Een tijdje prutsen levert dan dit op:
AfbeeldingAfbeelding
Het grote groene beeldscherm met targeter is natuurlijk de grote blikvanger, maar ik ben ook erg blij met het geel-zwarte vakje (hendel van de schietstoel, misschien?) en mn grote trots is de kunstmatige horizon daarboven ^_^

Dus de eerste grote delen kunnen in elkaar worden geplakt
Afbeelding
Afbeelding
Dit is al een flink blok, als je bedenkt dat daar dadelijk nog een flinke staart en vleugels aan moet word dit ding echt huge! :blink:

Ready for boarding :P
Afbeelding

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 24 mei 2009 19:45

Boehoehoe, ik kan helemaal niet mooi schilderen, boehoehoe
;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 24 mei 2009 19:46

Afgelopen donderdag de hele avond aan mn Pathfinders zitten prutsen.
Greenstuff mohawks zijn nu geregeld, en een enorme zooi aan bits uit allerlei verschillende sets zijn er op geplakt om ze er echt uit te laten zien als zwaar beladen elite jongens.
Je hebt nooit genoeg granaten bij je, en niks zegt 'ik ben een bad-ass motherfucker' zo goed als een extra mes aan je laars B)

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Benman » 25 mei 2009 18:09

Damn Frank, die Valkyrie ziet er echt retegoed uit ..... en die Pathfinders komen ook wel goed zo te zien.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor drava » 25 mei 2009 18:52

Wauw toe maar, ziet er prachtig uit die binnenkant Frank. Wel goed afplakken bij het spuiten van de buitenkant he ;).
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 26 mei 2009 09:32

Ziet er inderdaad prachtig uit Frank! Het werden stormtroopers toch?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 31 mei 2009 15:30

Dít hierboven zijn mn Pathfinders, commandos die als eerste worden gedropt om de landingsplaatsen te verkennen en markeren voor de grote drop. Als 'secondary objectives' hebben ze het uitschakelen van evt. luchtverdediging en zo voorkomen dat er te veel vliegtuigen worden neergeschoten.
Qua regels zijn het dus Hardened Veterans met de Demolitions doctrine.
(vandaar de meltabombs en demo-charge)

Stormtroopers voor in mn Valk heb ik (uiteraard) ook, die zijn al een hele tijd klaar.
Afbeelding

Afgelopen week werd duidelijk dat de Advisors (Astropath, Officer ot Fleet & Master of Ordnance) puur MailOrder-Only zijn, en niet, zoals eerst aangekondigd, even in winkels verkrijgbaar zouden zijn. :(
Aangezien ik voorlopig geen MailOrder wou plegen besloot ik op zoek te gaan naar alternatieve modellen en diep weggestopt bij mn hele oude modellen vond ik deze 2 en die leken mij prima voor Officer ot Fleet (rechts) en Master of Ordnance (links)
Afbeelding
De modellen zijn heel lang geleden geschilderd (minstens 10 jaar geleden, maar 12-14 zou ook nog best kunnen) dus dat kan echt niet meer.
In de thinner dus, en van de rugzak met raketten van de Cadian word met wat greenstuff en messing staf een radio gemaakt
Afbeelding

Nou bleek donderdag dat ik de 'echte' Advisors kon meebestellen bij Joost, dus die heb ik toch sneller in handen dan gedacht, maar toen stonden deze 2 al in de primer. Binnenkort heb ik ze dus dubbel, maar daar vinden we wel een doel voor :hehehe

Verder nog wat andere pupkes in elkaar geplakt die ik nog nodig heb met de nieuwe codex
van links naar rechts: Commissar, Bodyguard, Medic en nog een Bodyguard
Afbeelding

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs