Dít hierboven zijn mn Pathfinders, commandos die als eerste worden gedropt om de landingsplaatsen te verkennen en markeren voor de grote drop. Als 'secondary objectives' hebben ze het uitschakelen van evt. luchtverdediging en zo voorkomen dat er te veel vliegtuigen worden neergeschoten.
Qua regels zijn het dus Hardened Veterans met de Demolitions doctrine.
(vandaar de meltabombs en demo-charge)
Stormtroopers voor in mn Valk heb ik (uiteraard) ook, die zijn al een hele tijd klaar.
Afgelopen week werd duidelijk dat de Advisors (Astropath, Officer ot Fleet & Master of Ordnance) puur MailOrder-Only zijn, en niet, zoals eerst aangekondigd, even in winkels verkrijgbaar zouden zijn.
Aangezien ik voorlopig geen MailOrder wou plegen besloot ik op zoek te gaan naar alternatieve modellen en diep weggestopt bij mn hele oude modellen vond ik deze 2 en die leken mij prima voor Officer ot Fleet (rechts) en Master of Ordnance (links)
De modellen zijn heel lang geleden geschilderd (minstens 10 jaar geleden, maar 12-14 zou ook nog best kunnen) dus dat kan echt niet meer.
In de thinner dus, en van de rugzak met raketten van de Cadian word met wat greenstuff en messing staf een radio gemaakt
Nou bleek donderdag dat ik de 'echte' Advisors kon meebestellen bij Joost, dus die heb ik toch sneller in handen dan gedacht, maar toen stonden deze 2 al in de primer. Binnenkort heb ik ze dus dubbel, maar daar vinden we wel een doel voor
Verder nog wat andere pupkes in elkaar geplakt die ik nog nodig heb met de nieuwe codex
van links naar rechts: Commissar, Bodyguard, Medic en nog een Bodyguard