Traditioneel zonder bekleding op het voetje.... da's voor later.
Zelfde concept voor hem als voor beide anderen. Hij wel iets rijker gekleed dan een normale conquestador... hij heeft een molensteen kraagje en hij heeft mooie mouwkraagjes die omgeslagen zijn over de onderarmen. (geel gemaakt net als de blousjes/jasjes van de swordsmen) Verder is deze lichting modellen (de nieuwere dus, ook zijn die ook al ouder dan 10 jaar
) uitgerust met een kleiner hoofdje. 

Weer effe lopen priegelen maar de oogjes zitten netjes op zijn plekkie. wangplaatjes heb ik nog niet geschilderd (metalen bakkebaarde zeg maar!) ik had ze eerst scorched geschilderd.... maar dat zuigt.....driewerf. Dus nu effe zo en misschien later metalic kleurtje.... effe prakke denken

En och, de regiments kleur word bij dit regiment groen.... maar dat was wel te zien. wit over zwart drybrush en dan een Goblin green wash.... voila vaal groene pluim en veer

Verder gaat deze meneer nog eens uitkijken naar het schilderen van ponchos :p je weet wel, die dekens die mexicaanse schaapherders gebruiken om zich warm te houden..... deze gasten zijn duidelijk al in Lustria geweest.

en dikke wollen beschermende kleding ook 

nog wa struikies en grassen en ik heb weer een unitje van 20 af. De detachment van 8 Handgunners liggen in de primer en kunnen nu bepienseld worden. Maar wat daarna? Ik ben de hoeveelheid pupkes nu effe beu.

(landsknecht is zo 2006) verders heeft ie een .... pispot op zijn harses en ook dat is heel erg uit! dus: Kop eraf, arm eraf, en die religieuze teksten van Sigmar zijn in Estalia nooi in geweest. Dus dat vod op zijn heup.... idem: eraf!