door Squiggoth » 11 jun 2007 10:35
[quote="henerius"]Ik zit te denken aan bestial brown. Met het zand op de base bestial en dan bleached gehighlight, en dan grote graszoden die het voetje dienen te domineren. (static gras dus om het bruin/gele mannetje een kleur voetje te geven wat niet te zeer overeenkomt met 't mannetje. Groen aan het randje vind ik zo... groen, daarom bestial. Misschien gewoon maar eens gaan pielen en dan eens kijken.

Maar dit is werkelijk de eerste keer dat ik er ook nog eens over nadenk.

auw)
Uhmmm ..... als je het zand Bestial maakt met een Bleached Bone draaibrush dan zou ik de randen zeker niet Bestial schilderen .... dan krijg je namelijk een model dat vanaf de Bestial bovenbenen tot en met de Bestial rand van de Bestial base helemaal Bestial Brown is, en vanaf 30cm afstand zie je dan alleen nog een bruine massa (eenzelfde effect krijg je wanneer je Savage Orcs op een groen voetstukje zet

).
Stiekem zou ik voor Catachan Green op de randen gaan, en dan het zand gewoon Bestial schilderen en met Bleached drybrushen en gras erop plakken .... ik weet dat je groen aan het randje nogal "groen" vind maar Catachan Green is een mooie neutrale kleur donkergroen (niet zoals die foeilelijke gifgroene Goblin Green

).
Frank's Chaos Bokken en mijn Lizardmen hebben Catachan Green op de randen vanwege dezelfde reden (veel bruin op het model zelf) en die bases zien d'r prima uit.
Ik snap overigens niet precies wat dat probleem met "er zijn geen nieuwe berichten" veroorzaakt, wanneer het nieuwe bericht de 10e post onderaan een pagina is maar geregistreerd staat alsof ie al op de volgende pagina staat. Die foutmelding gebeurt ook niet altijd bij een tiende bericht ... dit is de derde keer dat ik 'm mee maak.
Ik gok dat het ligt aan de lengte van die tiende post (als ie langer is dan een x-aantal regels denkt het forum wellicht dat ie meerdere pagina's beslaat of zo).