Ik ben bezig aan een geheel ravenwing leger (1700punten).
Ik vind het leuk om veel landspeeders te hebben, maar ze moeten niet bestaan uit squadrons... mijn uiteindelijke leger zal bestaan uit 6 landspeeders, elk individueel. 1 master of ravenwing landspeeder, 2 assaultcannon landspeeders als troops bij de bikes en 3 individuele landspeeders. daarbij zal ik 3 predators nemen met bolter sponsors en twin linked lascannon. deze kunnen bij deployen een muur vormen om mijn landspeeders te beschermen. de predators zijn vrij goedkoop voor extra firepower. verder vindt ik twee keer 6 bikes genoeg in mijn leger. allebei twee meltaguns en een groep met powersword sergeant en een een groep met powerfist sergeant. natuurlijk komen daar ook twee attack bikes bij..
Meer bikes is wel goed maar erg duur... vooral de chaplain. ik vind idd de master of ravenwing landspeeder erg goed... ik laat hem vaak voor de andere landspeeders vliegen waardoor de tegenstanders soms (bij het failen van een test) op hem moeten schieten... hij overleeft vaak de gehele battle omdat hij moeilijk neer gaat en de tegenstander dus soms ook niet kiest om op hem te schieten... kiest de tegenstander er wel voor om op hem te schieten dan worden deze lascannons niet gebruikt tegen mijn predators!

, maar een gewoon leger met veel ravenwing. Het is tenslotte ook geen deathwing leger als je er assault marines in doet.