Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hivenovio.nl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 124
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3829: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
Hive Novio Nijmegen • Toon onderwerp - Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Rudi XXL » 27 maart 2006 11:27

Ik zou een van die gasten niet in het
donker willen tegenkomen, laat staan allemaal :P Nice work nas :D
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Rogier » 27 maart 2006 16:59

[quote="Rudi XXL"]Ik zou een
van die gasten niet in het donker willen tegenkomen, laat staan allemaal :P
Nice work nas :D

ik zou ze ueberhaupt niet willen tegenkomen, laat staan in het donker, laat
staan allemaal!!! :P
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Squiggoth » 09 apr 2006 20:23

Pffff .... Back from the crash, en m'n bloggie een beetje repareren. -_-

Afgelopen donderdag heb ik een battle tegen Necron Lord Timmie gewonnen met een dikke vette walkover omdat Papa Nurgle besloot om Tim te zegenen met een dagje ziek in bed liggen, en aanstaande donderdag ga ik Ork Warboss Ben in mekaar slaan met m'n Plaagmariniers (en Ben heeft donderdag verdomme 'n compleet geschilderd 500 punten 40K-leger op tafel staan terwijl ie nog niet eens speelt! :angry: :P )

Okido .... De eerste unit Plaguemarines was inmiddels af:
Afbeelding

En nu ben ik met Nurglings aan het pielen:
Afbeelding

Respect voor Frank overigens ... Die helm en lasgun van m'n Imperial Guardsnurgling hebben me ruim een uur gekost om te schilderen .... Zenuwslopend strontsaai precisiewerkje. :wacko:
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 10 apr 2006 13:23

:harhar:

valt niet mee hè
weet je ook meteen waarom die Guard van mij niet zo hard opschieten ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 11 apr 2006 20:21

Mjah, ik hou het maar bij dat ene helmpje en lasgun. Pokke-guard. :P
........ Bijna klaar! B)

(Speelt er hier iemand überhaupt World Eaters? :unsure: )

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Dragorius » 11 apr 2006 21:23

Eerst wel, maar toen kwamen die 2 Nurglings en hebben het hele Legion gemassacred? :trout:

Ziet er wel superstrak uit weer!

Ben in ieder geval blij dat er geen Necrons mishandeld zijn tijdens het maken... :P
In Space, There Is Only Binary... :P
Dragorius
Gigantic Dwarf

Berichtdoor Rogier » 12 apr 2006 20:28

breng hem niet op ideeen...
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Skaoot » 12 apr 2006 21:00

woohah! Sneeuwpop! :D
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Squiggoth » 15 apr 2006 13:37

Ik heb geen Necrons in m'n bit boxen .... Behalve de opgespieste tinboy-hoofdjes die ik van de Chaos vehicle sprue afpeuter. :snif:

Ennieweej, de Ork-killing daemons of doom zijn nu ook af. Nu effe Plaguemarine squad nummer twee z.s.m. af zien te krijgen want ik wil ook nog binnenkort een Giant schilderen. ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

*edit*

Gisteren effe bezig geweest met m'n Lieutenant. Degene die ik al heb gebouwd is veel te pielig om als Lieutenant te dienen en dus moest er wat stoerders komen. Champions of Khorne zijn lekker lomp en breed en dus veel geschikter als basis voor een Lieutenant dan de Death Company Marine die ik eerst had.

De Manreaper van Typhus, linkerhand van m'n ouwe eBay-Nurgle champion,koppie van een Nurgling (Daemonic Visage).
Vanavond effe een hoop greenstuff erop smeren om alle Marks of Khorne en zaag-schade weg te werken. ;)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 03 mei 2006 19:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor leader_inline » 16 apr 2006 10:21

oeww....
sneeuwpop + Khornate nurgling zijn vet!
well done!
leader_inline

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs