Estalian Army

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 26 mei 2007 15:21

[quote="henerius"]Geel en Rood de spaanse kleuren. maar dat geeft het geheel wel een beetje een errug fleurig geheel. :blink: Dus effe verder snuffelen.

Die Spaanse broeken zijn Bad Moon Yellow knalgeel met een Blood Angel Orange binnenvoering ..... da's carnaval, dus niet hip. :nono:
Wat dacht je van donkerrode (Red Gore) broeken met een lichtgele (Bleached Bone) binnenvoering? Met zwartgelakte bepantsering erbij zijn het nog steeds kleuren die redelijk Spans overkomen, maar dan wat somberder. :yes:
Squiggoth

Berichtdoor henerius » 26 mei 2007 16:33

Hmmmm da's een plan

dus scab red, met red gord highlights miss een tikkie blood red voor de echt boven op liggende puntjes. en dus... euh, tja :dunno: welke kleur onder bleached bone? Snake leather is een "rode" kleur.... graveyard earth en/of een mix van graveyard earth en bleached bone. :unsure: enne toch een tikkie yellow.... alleen voor de laatste highlights... Teveel carnaval is idd niet goed. -_-

Afbeelding
Zo'n kleur rood heb ik dus in gedachte...

PS. Die gasten zien er idd uit als carnavals types. Er is in het heilige duitse rijk een rijksdag geweest waarin de adel klaagde over de kleding van de landsknechte. Deze was te opzichtig en daardoor viel de adel minder op op het slagveld (de adel stal toen graag de show ;) ) Keizer maximilian heeft dat echter op papier laten zetten dan Landsknechte recht hadden op deze kleding. Hun gevaarlijke leven betekende dat ze dit extra's verdienden....
Laatst bijgewerkt door henerius op 10 jul 2017 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor The Duke » 26 mei 2007 21:01

Afbeelding

Deze kleuren heb ik gedaan door voor het roog dark flesh the highlighten met scab red, en snakebite leather te highlighten met bleanched bone. Dat is denkik wel de kleur die je zoekt :) . Als het rood iets lichter moet zijn misschien scab red vervangen met red gore.
The Duke

Berichtdoor Benman » 26 mei 2007 22:40

Kiek um dan! Hebbie zomaar Emprie.

Spelen homaar ..... :p
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 26 mei 2007 22:54

[quote="Benman"]Kiek um dan! Hebbie zomaar Emprie.

Spelen homaar ..... :p

Omar is een stiekemerd wa. Hip leger hebbuh en dan somaar latuh verstoffuh. :P

(en Omar is ook ERG goed in het sculpten van pofmouwen en pofbroeken. ;))
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 26 mei 2007 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor henerius » 26 mei 2007 22:55

[quote="The Duke"]Afbeelding

Deze kleuren heb ik gedaan door voor het rood dark flesh the highlighten met scab red, en snakebite leather te highlighten met bleached bone. Dat is denk ik wel de kleur die je zoekt :) . Als het rood iets lichter moet zijn misschien scab red vervangen met red gore.[/quote]

hmmmm het rood dat jij gebruikt is iets te donker naar mijn smaak. Ik denk dat een andere ondergrond dat ook wel fixed. Maar ik zal het eens proberen.
Snakebite Leather is toch een rode kleur bruin en Bleached is toch een wit/geelachtige kleur? Vloekt dat niet teveel :unsure: ?
Laatst bijgewerkt door henerius op 16 maart 2018 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 27 mei 2007 00:29

Nope, snakebite leather is donker oker ..... zou je zeggen. Bleached is crêmekleurig.
Benman
BOFH

Berichtdoor henerius » 27 mei 2007 19:49

Owke dan me Swordsmen staan bij de spuiter, dus daarvan vandaag efkes niets..

Ik heb na zitten denken over de kannonen die ik wilde gaan gebruiken. Daarvan zijn de ingrediënten na veel denken gewoon al bekend. Dit is er één van de twee die ik al heb.
Afbeelding

Het is gewoon de Empire Cannon Sprue. Daarvan ipv de kanon affuit het mortier affuit genomen met het kannon van de Steamtank. Oftewel, nog eens, nog eens. Voor het tweede Etalian kannonetje.
Afbeelding

Buiten de stukken heb ik ook de bemanning eindelijk af. De eerste drie mannetjes zijn een post of wa terug te bewonderen. Hier, voorlopig, de laatste drie man geschutsbemanning. Één van de mannetjes heeft een kruithoorn. Die heb ik er extra aan laten zitten. Maar ja, dan moeten we er wel een touw aan sculpten. :eek Nou ja, het viel uiteindelijk wel mee. Dit is poging 2. Poging 1 leek meer op een stokbrood -_- .
Afbeelding
Afbeelding

Wat dan uiteindelijk te combineren valt tot dit uitzicht..
Afbeelding

Verders heb ik nog twee detachment movementtrays voor 8 man gemaakt. Met daarop voorlopig 2x8 handgunners. (Een paar van de mannetjes staan los op de voetjes.... die moeten nog een keer in bad ;) )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door henerius op 10 jul 2017 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 27 mei 2007 21:39

Ik ben ervan overtuigd dat het wat gaat worden ....... ze gaan er echt goed uitzien. B)
Benman
BOFH

Berichtdoor drava » 28 mei 2007 13:08

Ziet er goed uit henny :).
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs