Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Atze » 12 mei 2007 18:31

Ik moet wel zeggen dat het zwaard er erg lollig uitziet, misschien kan het toch nog iets worden :P
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Benman » 12 mei 2007 18:35

Jah, ziet er nog goed uit. Ben benieuwd. :P
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 12 mei 2007 22:58

Pfff, anderhalf uur werk en ik heb nog niet eens de helft van z'n pantser af. -_-
Van de zonzijde gezien is één zo'n Termie Lord wel net zoveel punten als een opgepimpt squad Plaguemarines dus dat valt dan nog mee. ;)

Ik zit nou effe te twijfelen of ik geel-zwarte strepen op z'n plaguesword ga schilderen ...... aan de ene kant fleurt dat het model flink op en aan de andere kant heeft een somber kleurenschema ook wel z'n charmes ... 't is en blijft Death Guard wa. :unsure:

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Taurgle » 12 mei 2007 23:26

In mijn opinie moet de aanvoerder van een Deathguard leger het meest duistere, sombere, kwaadaardige en imponerende figuur zijn wat er op de tafel staat.
Je moet er op een bepaalde manier al wanhopig van worden als je er naar kijkt, dus sombere kleuren, donkere schema's en giftige vlekken e.d. op de lord.
Maar dit is mijn mening - het model oogt in elk geval al erg kwaadaardig, dus stap 1 is al voltooid :)
Persoonlijk zou ik de "vrolijke" opfleurende dingen achterwege laten en bewaren voor de Nurglings.
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 13 mei 2007 01:21

Okee, ik laat dat zwaard nog effe zoals het is ... kijken hoe de rest er uit ziet voordat ik aan het zwaard begin.

Net nog effe met die ouwe Shining Gold zitten spelen (en Tin Bitz, Brazen Brass en Mithril Silver ..... stiekem Sky-Earth-NMM-technieken gebruikt met echte metallics - best of both worlds :p).

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Atze » 13 mei 2007 09:23

Ziet er netjes uit, en ik ben het eens met Shas'El, een zwart met geel zwaard is wel cool, maar dat past niet bepaald bij een Nurtle Terminator Lord, maar dat is ook weer mijn mening :P
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 13 mei 2007 20:35

Het zwaard is nou wit .... net als de rest van het pantser van de "Nurtle" Terminator Lord. :P

Wat een klotewerk zeg .... ik kan nou al voorspellen dat ik a.s. donderdag m'n 1000 punten nog niet af heb. :nono:

KOFFIE!!!! :squiggoth:

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 13 mei 2007 20:57

Hehehe, is ook zo'n groot ding wa. :p

Maaruh, hij wordt alweer aardig Nurgle.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Atze » 13 mei 2007 21:06