Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 21:10

Schiet eens op met die 2 Plaque Marines. :P
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 09 mei 2007 21:31

Ik moest de hond uitlaten, Ben ..... en het duurt altijd effe voordat ik een hond gevonden heb. :P

Hoeveel Sisters heb jij trouwens af? Modellen zonder bases tellen niet mee. :p
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 09 mei 2007 22:52

Metallics zijn bijna net zo frustrerend om te schilderen als Stringy Bitz.

Boltgun metal aangebracht en dat duurde een eeuwigheid. Het highlighten enzo vind ik nog wel leuk maar wanneer ik een basislaag metallics aanbreng dan ben ik altijd bang dat ik uit schiet.
De loop en canister van de meltagun zijn Brazen Brass met een highlight van de ouwe (= Coat d'Arms) Shining Gold ..... die was groenig-geel (tegenwoordig is Shining Gold goudkleurig).
Afbeelding

En m'n Lord krijgt een ander zwaard ..... deze lijkt op een Eviscerator. :p
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 22:54

Blitse Shining Gold ..... :wub:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 09 mei 2007 23:06

[quote="Benman"]Blitse Shining Gold ..... :wub:

Je kunt 'm nog steeds kopen. ;)
GW maakt die kleur niet meer, maar de ouwe GW-verfjes werden gemaakt door het bedrijf "Coat d'Arms" dat nog steeds de ouwe kleuren op de markt brengt.
Ze mogen niet meer de oude namen gebruiken i.v.m. copyright, maar de ouwe Shining Gold heet tegenwoordig Bright Gold:

http://www.coatdarms.com/catalog/produc ... ucts_id=40

"107 - Bright Gold £1.40
Pots contains 18 ml of paint. When this paint was sold by Games Workshop it was called Shinning Gold." :p
Squiggoth

Berichtdoor Rogier » 09 mei 2007 23:15

Shining gold rules, ik gebruik het bijna overal voor.

Maar, Nas, het spijt me zeer, maar dat zwaard van die termie Lord, ik vind het niks. het spijt me zeer.
Ik zou gaan voor een "echt" zwaard waar je je metaalkunsten op kan botvieren.

verder is de pose superhip!
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Atze » 10 mei 2007 06:06

Eerlijk gezegd ziet het zwaard er een beetje miezerig uit tegenover dat Grote lichaam van dat Terminator Armour, maar dat is mijn mening :P
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Taurgle » 10 mei 2007 06:58

Ik vind het zwaard ook niet vreselijk overtuigend, niet echt lord-like.
Die zeis die er normaal gesproken op zit is huge en dat imponeert wel:

Afbeelding

Je kan hem ook de loop van een Basilisk geven als knuppel? ;)
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 10 mei 2007 15:04

Naaaah ..... als ik modellen wil met achterlijke grote zwaarden dan ga ik wel Confrontation spelen, en dat doe ik niet omdat ik modellen met achterlijk grote wapens drie keer niks vind. :P
Sowieso lijkt een Terminator met een Manreaper veel kleiner dan met een gewoon zwaard, en gebruikt de Deathguard traditioneel gezien vooral plagueKNIVES en chainswords als CC weapons. Grote zeisen zijn dus Out Of The Question (oh, en m'n Lieutenant heeft al een Manreaper ;)).
Ik zal nog eens zoeken of ik een meer "zwaardachtig" zwaard kan vinden, maar ik vind deze eigenlijk erg hip omdat ie er zo Nurglesque uit ziet ..... 't is een soort van kruising tussen een Plagueknive en een chainsowrd (regeltechnisch gebruik ik 'm als Plaguesword).

In ieder geval heb ik twee Plaguemarines af. Ik ben niet alleen veel sneller dan Ben, maar m'n camera heeft ook nog een veel brakkere focus. :p

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 12 mei 2007 18:28

Afbeelding

De laatste loodjes. -_-
Net effe wat backpacks in mekaar gezet (auw, m'n duim) en zwart gespoten, en ondertussen ook effe een andere arm in mekaar gezet voor m'n Icon bearer (ouwe plastic Marine-arm met een chainsword van de nieuwe Khorne Lord).
De termie lord heb ik gebased met Vallejo English Uniform .... blijkt een mooi mosterdkleurtje te zijn, ben benieuwd naar het eindresultaat.
En m'n Terminator past op een verfpotje. Handig!

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs