Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor bas_2312 » 08 mei 2007 18:46

Awesome stuff ome Squi.. Nurgling? Hoe verf je die armour? Ik heb hier namelijk nog een Inquisitor Deathguard pop liggen die ook wel ns een laagje verf verdiend..
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Berichtdoor Squiggoth » 08 mei 2007 19:16

Armour is keimakkelijk:

- zwart spuiten
- Scorched Brown schilderen
- Chaos Black wash
- Graveyard Earth wetbrushen
- strepen trekken met Kommando Khaki, in de "richting" van het pantser
- dunnere strepen trekken met Bleached Bone
- washen en glazen met vieze kleuren verf/inkt tot je tevreden bent. :) (de blauwe plekken op m'n Plaagmariniers zijn glazes van Ultramarine Blue gevolgd door Red Gore)

@ William - Erik heeft volgens mij nog steeds enkele losse blisters Deathguard hangen, eentje met een 3rd edition Plaguemarine (die met de "stringy bitz") en eentje met twee 2nd edition Plaguemarines (de wat kleinere en strakkere Plaguemarines met de Duitse helmpjes en bolle buikjes). En als je puur voor het schilderen gaat zou ik Typhus nemen .... iets duurder dan een gewone Plaguemarine, maar een ongelooflijk mooi model (Deathguard Lord in Terminator Armour en met enorme zeis en bedekt met Nurglings). :wub:
Ben blij dat ik weer een zieltje heb gewonnen voor Nurgle. :P
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 08 mei 2007 20:03

Hehe, Nurgle heerscht ........... maar niet om tegen te spelen. In 40K bedoel ik dan. :p
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 08 mei 2007 20:12

Ik ben momenteel bezig om je nonnetjes een kans te geven, Ben:
http://www.deathguard.org/forums/viewtopic.php?t=9214

En zodra je de regels een beetje snapt mag Mr. Daemon Prince weer in m'n army list ..... dit geeft me in ieder geval een goede reden om Typhus eens te schilderen. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Atze » 08 mei 2007 20:24

@El Nurgling: Ja Nurgle is echt vet cool, als ik over een paar jaar klaar ben met mijn Eldar en Daemonhunters ga ik waarschijnlijk Nurgle spelen met WHFB :) leek me wel een leuk idee van mezelf :P
Laatst bijgewerkt door Atze op 09 mei 2007 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Taurgle » 08 mei 2007 22:05

Inderdaad Nas, Lord Typhus is echt superruig.
Das die rakker in puistige terminator armor met zeis toch?
Waanzinnig.

Als ik OOIT marines neem, dan zal ik echt 100% voor de Death Guard gaan - te cool voor worden.
Dit mede omdat je echt inspirerend schildert!!!

Btw, in mijn eerste thread meldde je dat ik je Nurgling Padawan zou worden, remember? ;)
Misschien komt dat er nog es van.
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 08 mei 2007 22:42

Hehe, als twee Nurgle-padawans geronseld vandaag. :p

Schilderen schoot vandaag niet zo heel erg op want ik heb A Few Dollars More weer eens gekeken (meesterlijke film!) en ben nu aan het genieten van Independence Day (niet zo heel erg meesterlijk, maar wel erg vermakelijk :P).
Ondertussen wel wat bits bij mekaar gezocht voor m'n Lord-in-termie-armour, en twee Plaagmariniers zijn bijna klaar (nog wat kleine details, metalen bits, en de gewraakte Stringy Bits).

Nou nog effe kijken hoe Jeff Goldblum een buitenaardse vloot saboteert met een laptop en A Fistful Of Vista-bugs. :P

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 00:10

Ik heb net Showtime gekeken met Eddy Murphy en Robert de Niro. Vermakelijke film trouwens en in de film gebruiken ze Bolters........ nah, zonder gekheid, film draait om 2 politieagenten die op zoek zijn naar een nieuw wapen op de markt ..... en die lijken dus spreken op Bolters, erg stoer. :woot:
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 09 mei 2007 13:59

Je bedoelt toch niet deze bolters wa? :D
Afbeelding

Ik ben net effe aan het hakken en zagen geweest aan m'n Termie-lord .... redelijk standaard in mekaar gezet met uitzondering van de handen.
De rechterhand is een ouwe plastic Marine-linkerhand (er moet een nieuwe duim op komen) en de linkerhand komt van een ouwe Plaguemarine Champion:
Afbeelding
Een erg leuk model, maar ik wil 'm als gewone Plaguemarine gebruiken dus z'n powerfist moest er sowieso af .... en omdat het een oud model is, is z'n powerfist piepklein en dus goed te gebruiken als "additional close combat weapon" voor een hedendaagse Terminator - een beetje geïnspireerd op Hellboy's "Right Hand of Doom", maar dan als linkerhand.
Ik heb 'm ondersteboven op z'n arm geplakt zodat ie nu 'n hippe film-pose heeft ..... "Go ahead, make my day." :P

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 09 mei 2007 17:04

[quote="El Nurgling"]Je bedoelt toch niet deze bolters wa? :D
Afbeelding

Nee, deze: http://www.hivenovio.nl/viewtopic.php?t ... c&start=70
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs