Witch Hunters, Sisters of the Order of Turquoise Delight.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 17 apr 2007 21:53

I'm definately back for some time. ;) En het bevalt me wel weer, pupkes schilderen en het gaat me weer redelijk goed af ook.

Van links naar rechts wat meer WIP:
Afbeelding
:wub:

Om even wat meer inzicht te geven:
Gezicht: Bronzed Flesh, Tanned Flesh wash. Daarna ogen erin zetten, die je dan nog kunt corrigeren voordat je gaat highlighten.Highlights: Bronzed Flesh, Elf Flesh, Bleached Bone
Armour: Hawk Turquoise, Hawk Turquoise/Black-mix wash. Highlights: Hawk Turquoise, Hawk Turquoise/Ice Blue-mix, Ice Blue.
Jurk/Jas: Commando Khaki, Graveyard Earth wash. Highlights: Commando Khaki, Bleached Bone.

@ El Nurgling: Vuil is Graveyard Earth puur. ;)

Zo, en nu eerst een film: The Matrix Reloaded. B)
Laatst bijgewerkt door Benman op 21 apr 2007 21:26, in het totaal 2 keer bewerkt
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Taurgle » 17 apr 2007 22:10

Erg puike vrouwen Benman, zeer zeker.
Ik vind ze er goed uit zien, vooral de huid is mooi gelukt.
Ik heb nog nooit een mensen gezicht geverfd, maar ik hoor linksen rechts dat het vrij lastig is.

Ik moet maar es een modelletje gaan proberen...
Taurgle

Berichtdoor Squiggoth » 17 apr 2007 22:11

Schiet al lekker op, ik vind de voetstukjes alleen toch een beetje saai bij nader inzien .... maar goed, donderdag effe met de Great Unclean One erover heen walsen en dan hebben ze geen voetstukjes meer nodig. :P

[quote="Benman"]Zo, en nu eerst een film: The Matrix Reloaded. B)

Ik zit Braveheart voor de zevenduizendzevenhonderzevenenzeventigste keer te kijken .... de ultieme pupkes-verf-film (en sowieso ook nog een fokking goeie film met een fokking goeie soundtrack als je geen pupkes aan het verven bent).
The Matrix Reloaded kan wel inpakken in vergelijking met Braveheart ..... Die Neo kan niet eens een paar fatsoenlijke Bolts Of Lightning From His Arse schieten.
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 18 apr 2007 00:16

Jah, maar ik heb wel een stoere Dreadnought gezien in TMR .... althans, het was meer de Penitant Engine. B)
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 18 apr 2007 22:17

Vanavond dus geen bal opgeschoten met de pupkes. Te druk geweest met een Armylist in elkaar zetten/veranderen. ^_^
Morgen eens effe wat Nurgle Marines in elkaar stampen ...... ik moet niet vergeten om al die Acts of Faith te doen ...

Owjah, en morgen ook wat geld over de balk smijten aan wat 40K pupkes. :D
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 18 apr 2007 22:40

[quote="Benman"]Morgen eens effe wat Nurgle Marines in elkaar stampen

You and what army, bitch? :trout:

Denk trouwens ook aan Squad Markings wa ..... is nu nog niet zo heel interessant, maar als je straks een beetje leger geschilderd hebt zul je merken dat het lastig wordt om Sister-units uit mekaar te houden zonder markings. :yes:

Oh, en zorg ervoor dat ik je Canonnes snel dood kan maken, dan kun je nog méér Acts of Faith doen met de Martyr Points. :p
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 18 apr 2007 22:55

Uhmm, al m'n Superiors zijn Faithfull ... dus dat zijn nog eens 2 extra Faith-points bovenop de Canonness wanneer je de Superiors vermoord. Ook zijn m'n Celestians Faithfull en zodra je de laatste Celestian doodt dan is dat ook weer een Faithpoint. :P
Laatst bijgewerkt door Benman op 18 apr 2007 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 18 apr 2007 22:58

Is dat een invitatie?

Make my day. :p
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 21 apr 2007 21:28

Omdat m'n Vindicare als enigste the slachting overleefd heeft in de eerste SOB-battle krijgt hij een speciale behandeling:

City-camouflage:

Afbeelding
Afbeelding
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 21 apr 2007 23:00

Is ie nou nog nie klaar?
Ik heb alweer bijna twee Marines af ...... doorkwasten gek! :trout:

En 't is jammer dat Nurglings (en andere Daemons) niet blijven liggen als ze dood zijn, anders had je 'm op een berg Nurglings kunnen zetten als jachttrofee. :P
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs