Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 15 apr 2007 21:45

Wederom erg smerig werk weer. Alleen vind ik dat de roest een tikkie donkerderderder mag. B)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 15 apr 2007 22:04

Hmmz, da's de fotoflits. In het echt is het roest bruinachtig maar op de foto wordt het knaloranje. :unsure:

Het bloed ziet er op de foto's juist weer beter uit dan in het echt .... Yay flits. :wallhack:
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 15 apr 2007 22:45

Jah he ...... kudfototoestellen. :dunno:
Benman
BOFH

Berichtdoor henerius » 16 apr 2007 00:12

Whahahaha lekker bezig heren?

Jah die fototoestellen kunnen je afentoe razend maken (niet enthausiast trouwens) maar ik heb wel gemerkt dan een model op een beeldbuis uitvergroot tot een cm of 10, 12 beter valt te bezichtigen op eventuele flaws die je zo over het hoofd zou zien... zoals de bandjes voor de been beschermers van me lotr dwergjes bv... ook pas opgevallen op de foto....
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Squiggoth » 16 apr 2007 14:42

Ik wil al die flaws juist helemaal niet zien .... allemaal extra werk. :p

In ieder geval heb ik nu een iets betere foto weten te maken (de darmpjes hebben inmiddels ook al wat kleur gekregen).
Ben ondertussen ook alvast een beetje aan het pielen geweest met de Shakespearplaguebearer .. de eerste lagen gaan lekker vlot. :)

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor marachii » 16 apr 2007 14:49

oeh schiet al op ja! goed bezig kerel, zo ken ik je weer ;)
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Squiggoth » 17 apr 2007 20:09

[quote="marachii"]goed bezig kerel, zo ken ik je weer ;)

Wa? Ik ben altijd goed bezig. :huh: :P

Voor donderdag m'n "allround" 1000 pts. lijst een beetje aangepast ..... ik vond dat ik een Psyker in m'n leger moest hebben, en een Great Unclean One is een behoorlijk vette psyker. M'n 3e Great Unclean One mist echter z'n linkerhand (kostte maar een paar euro op eBay met gratis een zooi Rogue Trader Nurglings en Plekberrors erbij B)) dus ik moest effe een nieuwe hand zien te vinden ..... en ik had nog een Dreadnought Power Claw liggen waar ik niks mee deed.
Hij lijkt nog steeds te veel op een dreadnought hand, dus ik ga effe kijken of ik 'm op de één of andere manier wat meer op een bionische hand kan laten lijken .... sowieso die rare stompjes wat meer op vingers laten lijken. :unsure:
Oh, en de overgang tussen klauw en biceps moet hier en daar nog een klein beetje worden bijgewerkt met greenstuff. Dat ik z'n onderarm met een bot babyzaagje heb verwijderd en de klauw er ruwweg op heb geplakt valt in het echt haast niet op, maar op zo'n foto zie je alles. ;)

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 17 apr 2007 20:37

Uhmmmm, effe kijken wat zo'n Great Unclean One allemaal kan.

/me starts Armybuilder. :unsure:
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 17 apr 2007 22:33

Uhm, ik heb zelf nog nooit een GUO gebruikt maar kortweg samengevat werkt ie als volgt:

De GUO wordt, net als Plekberrors, later in het spel gesummoned, maar niet via een Icon zoals gewone daemons.
Je nomineert "stiekem" één van je Squad Champions, en die is de Daemonvessel/Daemhost voor de GUO - dat wil zeggen dat ie in verwachting is en op het punt staat om een Great Unclean One te baren. Aan het begin van iedere beurt heb je de keuze om de geboorte van je GUO nog effe tegen te houden (dan komt ie als je een 6 rolt) of om hem te laten komen (dan verschijnt ie op een 4+).
Zolang de GUO nog niet geboren is heeft de Champion die 'm gaat baren S6 in close combat .... da's een stille hint zodat de tegenstander weet dat ie hoogzwanger is. Wanneer de GUO uiteindelijk geboren wordt dan spat de Champion uit elkaar (grote baby wa) en neemt de GUO z'n plaats in als een Independant Character/Monstrous Creature.

En dan heb je dus een GUO op tafel staan ..... een dikke vette langzame Greater Daemon met één toverspreuk (en optionele Minor Psychic Powers maar die zuigen), een Nurgling Infestation, Nurgle's Rot, Daemonic Visage en hij telt als Icon als er nog Plekberrors gesummoned moeten worden.

Mocht de Champion trouwens dood gaan voordat ie de GUO uit heeft gepoept, dan komt de GUO alsnog maar brokkelt ie langzaam maar zeker af vanwege Daemonic Instability. Had U niet zo'n smerige Vindicamper Sniper, meneer Leermakers? :p

Goed, dat was spannend, nu effe een plaatje van Plekberrors die alweer een stukkie "affer" zijn - en nog steeds crappy foto's, zoals het een prutser betaamt. ^_^

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 17 apr 2007 22:39

Owjah ........ Vindicare heerscht. Hit op 2+, wound op 4+, AP2. En dan nog wat extra kogels. :worship:
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs