Witch Hunters, Sisters of the Order of Turquoise Delight.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 15 apr 2007 22:11

Uhm, ze is behoorlijk dof en somber ... is dat turquoise met zwart verdonkerd? Regal Blue in de schaduwen geeft een wat frisser eindresultaat als je Turquoise gebruikt, al ziet dit blauw er wel goed uit als een op zichzelf staande kleur.
Ik zou het rood en bone wat lichter maken zodat je in ieder geval wat meer contrast krijgt met het blauw. :)
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 15 apr 2007 22:42

Ik zal eens met daglicht een foto maken. Met dat kudkunstlicht en/of flits wil het mij maar niet lukken om het geheel goed over te brengen. In het eggie ziet ze er een stuk beter uit.
Inmiddels is wel d'r 'jurk' al een stuk lichter.\

En alweer 3 in WIP.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 15 apr 2007 22:56

Ja hè .... Kudfototoestellen en kudgebrekaandaglicht. :p

Bolters uitboren doe je trouwens veel makkelijker met zo'n GW handboortje dan met een dremel ..... die handboortjes zijn de enige GW-"nevenartikelen" die ik iedereen kan aanbevelen, zeker voor pietepeuterig precisiewerk. Ik boor de guns van 7 Plaguemarines in ongeveer anderhalve minuut met die dingen.
GW-kniptangetjes daarentegen zijn levensgevaarlijk en de rolmaten gaan maar een paar uur mee. :P

Ga je trouwens nog hier en daar een beetje freehanden? Superiors met wat hippe byzantijns-achtige iconen op hun pantser zijn hip. B)
http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... a=N&tab=wi
Squiggoth

Berichtdoor henerius » 16 apr 2007 00:07

Dat boortje heb ik hem ook aanbevolen... tja dremel de handyman he ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 16 apr 2007 13:50

Daglicht heerscht:

Hier en daar nog een wash en wat bijwerken, onderkant van de jurk even smetten, basen en klaar. En dan de andere tig nog. ;)

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Benman op 21 apr 2007 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Benman
BOFH

Berichtdoor Atze » 16 apr 2007 14:26

Ja het ziet er zeer goed uit Ben, lekker fris en apart :)
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 16 apr 2007 14:35

Geen foto's maken met je telefoon gek! Dat ding maakt alles 3,2 megapixelig. :P

Ze ziet er nu in ieder geval errug stoer uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat ..... waardig plasmakanonnenvoer. B)

Het is trouwens geen verkeerd idee om de bases apart van de Sisters te spuiten (met zwart i.p.v. wit) .... wit gespoten bases hebben de neiging om snel af te bladderen en sowieso schilder je ze nu toch weer zwart, dus da's overbodig extra werk.
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 16 apr 2007 15:51

Ziet er weer prima uit, Ben :tu:

Verbaasd me wel dat je dit toch schildert van een witte undercoat, zo heel fel lijkt het me niet. Ik zou dit kleurenschema zeker vanaf zwart doen. :huh:
Maar goed, smaken verschillen, en als het werkt gerust zo doorgaan.

Wel zeer irritant dat je me er weer aan herinnert hebt hoe cool die SOBs wel niet zijn, maakt het me heel moeilijk om me op mn goblins te concentreren :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Benman » 17 apr 2007 19:24

Ach ....... lekker fris huidje krijgen ze met een witte undercoat. Trouwens, m'n zwarte uncercoat was ook op ook. ^_^

Vuile schoenen en een vuile jurk horen bij een vuile wereld. Het zijn tenslotte geen schoolmeisjes.

De volgende twee in WIP:
Afbeelding
Straks die links griet d'r rechteroog (voor ons links) eens nakijken. En effe het 'affe' model even de achter-binnekant vuil maken. Foto's? Je ziet er alles op.
Laatst bijgewerkt door Benman op 21 apr 2007 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 17 apr 2007 19:52

[quote="Benman"]Vuile schoenen en een vuile jurk horen bij een vuile wereld.

Goed zo .... Stoere Warhammer-modellen hebben vieze schoenen!
Wat zijn die spetters op d'r pij .... Graveyard met iets? Ben zelf nog steeds op zoek naar de ideale modderkleur voor m'n Deathguard-benen.

Het zijn tenslotte geen schoolmeisjes.

Gelukkig niet want dan zagen Sisters er ongeveer uit zoals dit. :whistle:

De volgende twee in WIP:

Naais. ^_^
De groene casing op d'r boltgun werkt goed, die compleet metalen bolter die ze eerst had kwam wat saai over.
Ik zou wel effe overwegen om wat meer verschillende haarkleuren te gebruiken dan alleen blond, dat maakt ze wat minder "gekloond". Het zijn tenslotte geen Space Marines wa. ;)

Straks die links griet d'r rechteroog (voor ons links) eens nakijken. En effe het 'affe' model even de achter-binnekant vuil maken. Foto's? Je ziet er alles op.

Kleinere foto's maken. :P
't Zou goed kunnen dat ze ietwat scheef gecast is, dat heb je nog wel eens bij metalen modellen en dan zit één oog dus hoger dan het andere ... gewoon effe dat stukkie tussen wenkbrauw en oog roze schilderen en de pupil lager schilderen en dan zie je er niks meer van. :nono:
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs