Star Wars Legion

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Star Wars Legion

Berichtdoor TROLL » 07 mei 2023 15:39

Afgelopen donderdag begreep ik van Joost en Gerie dat Star Wars Legion inmiddels op de backburner is gezet door de ontwikkelaar (al dan niet dood..)

Dat heeft mij wel gemotiveerd nog eens goed naar alle dozen te kijken die ik er van had liggen om te zien of ik er nog wat moois van kan maken. Best een rare hobby impuls. :unsure:

Hoe dan ook, voor mij was the Phantom Menace de eerste Star Wars film die ik in de bioscoop zag en wat de interesse heeft opgewekt ^_^

De komende tijd ga ik werken aan een Star Wars legion leger gebaseerd op die eerste film en probeer ik hier mijn vorderingen bij te houden.

Het legertje:
Als commander 1 T Series Tactical Droid. (Hoewel het droid leger in de eerste film centraal werd aangestuurd vanuit een commando schip, heb je in het spel een commander nodig. (En tja dan maar de goedkoopste, minst fluff brekende ding wat je kunt vinden ^_^ )

Darth Maul. (Want hoe kan het zonder)

4 units B1 battle droids (de meest pauper infantry die er is, maar daarom zijn het er ook zoveel ^_^

2 droidekas

2 staps (op advies van een ervaren speler voorlopig gewijzigd in 2 droidekas.. om het spel makkelijker te maken ^_^ )

1 AAT Battle Tank

DRK-1 Sith Probe Droids

Wie weet komt er spoedig een update :grijns:
Laatst bijgewerkt door TROLL op 26 mei 2023 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Re: Star Wars Legion

Berichtdoor Bobske » 09 mei 2023 10:48

Dat heeft mij wel gemotiveerd nog eens goed naar alle dozen te kijken die ik er van had liggen om te zien of ik er nog wat moois van kan maken. Best een rare hobby impuls.

Leuk lijstje. Maar hoe gaat het met spelen dan? We hebben die Legion groep nog niet op de club gezien :dunno: ?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 mei 2023 10:25

Niks mis met een spel dat niet om de 5 minuten word ge-update met nieuwe regels :D

Wat ik zo snel zie lijkt Legion mij behoorlijk 'compleet', dus ik zie geen probleem om je daar mee bezig te houden, ook als er even niet iedere week iets nieuws uit komt.

Als ze nou problemen krijgen dat modellen/regels niet meer verkrijgbaar zijn, dan word het lastiger.
En dat is alleen voor beginnende spelers, natuurlijk. Een spelersgroep met complete legers hoeft zich niks meer aan te trekken van de status van het spel bij de fabrikant
*kuch* warhammer 6th *kuch*

Kun je in Legion de verschillende tijdsperiodes mixen?
Als in bv. jouw Clone Wars Droid leger spelen tegen Imperial Stormtroopers met Darth Vader?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor TROLL » 12 mei 2023 09:36

Het mixen van tijd periodes kan. ^_^ De verklaring waarom bepaalde characters elkaar tegenkomen en bepaalde leger match ups is misschien lastiger, maar ach, daar is het een spel voor.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor TROLL » 19 mei 2023 13:27

TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Amran » 19 mei 2023 13:29

Heel nice! Staan deze op... Geonosis?
Geen schrift onder je bericht, dat is geen gezicht.
Legers die ik speel: In ontwikkeling (vroeger Ogre Kingdoms, Empire en Daemons of Chaos)
Amran
A Bray-shaman with the niftiest pigtails

Berichtdoor Beastherder » 19 mei 2023 14:09

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor TROLL » 19 mei 2023 15:41

[quote="Amran"]Heel nice! Staan deze op... Geonosis?[/quote]

Nope, random paarse planeet ouzo, omdat het merendeel van mijn leger zandkleurig is, zocht ik een kleur die daar mooi tegenover stond. Dus ik heb voor paars zand en rode flora gekozen ^_^
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor TROLL » 26 mei 2023 09:56

Weer wat vorderingen gemaakt :grijns: robots zijn niet zo ingewikkeld..

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

En een snelle army overview laat zien dat er niet zoveel meer over is ^_^

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Maar hetgeen er over is, is denk ik leuker om te painten :wub:
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor henerius » 28 mei 2023 05:25

Top gedaan Theo! Je gaat snel joh.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Volgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames