A tale of gamers..

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 10 jul 2022 21:00

Goed bezig Theo :tu: Halfnaakte mannen te paard? Nu maar hopen dat t de goede helft is :ole: :P
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor TROLL » 11 jul 2022 09:50

We gaan t zien :whistle: komen er nog andere updates? ^_^ Iets met skaven? Lizardmen? Brettonians? Dogs of war? ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Guy » 16 jul 2022 14:29

Hier ook weer eens de kwast ter hand genomen en wat aan de Vampire Counts gedaan: een tweede Necromancer.
De foto doet de kleuren niet helemaal recht, maar het idee was om eens niet voor een lijkbleek figuur met zwart donker haar te gaan,
maar juist omgekeerd. Nighthaunt Gloom over wit blijft een top combi voor undead :grijns:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor TROLL » 29 jul 2022 16:54

Oei enge dame :wink:

Ik ben een paar weekjes wat afwezig geweest. De Marauders horsemen (half naakte mannen te paard) maakte me niet bijzonder enthousiast ^_^

Hierbij een update:
Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Ik heb 5 Marauders horsemen met flails en een geiten strijdwagen afgemaakt. ^_^

Nu heb ik alle standaard mortal en beast keuzes uit de boeken gepaint ^_^

Volgende:
A: Tzeentch
B: Nurgle
C: Khorne
D: Slaanesh

Zeg het maar :grijns:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Guy » 31 jul 2022 15:00

Goed bezig Theo, als volgende lijkt iets met een Khorne thema me een goed idee voor de afwisseling :D

Hier zijn na lang wachten de Skeletons af: 26 in totaal. Op den duur krijgen ze wellicht nog een vaandel, voorlopig blijft het bij een totempaal die het nieuwe management moet uitdragen
Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Het is een unit geworden waarbij er flink wat is gekitbashed, wat erg leuk was om te doen. Daarna hebben ze me een hele tijd staan aankijken
vanuit een hoek van de schildertafel, maar nu is zijn ze dan toch een keer aan de beurt gekomen. Het kleurenschema is gebaseerd op mijn Empire leger
zodat deze unit een 'natuurlijke' vijand heeft :wink: . Wellicht dat ik in de toekomst nog wat meer 'Blood for the Bloodgod' op hun wapens smeer voor wat
meer contrast met het metaal/blauw/geel/bot - en om de unit nog strijdlustiger te laten ogen: dat bloed komt immers niet van henzelf :whistle:
Guy
BOFH

Berichtdoor TROLL » 01 aug 2022 15:29

Ziet er gaaf uit Guy!

Vooral de verschillende hoeveelheden empire gear die ze nog dragen is erg leuk! En staat er nou een dwerg skelly tussen? :dunno: Ziet er hoe dan ook leuk uit :wink:
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Guy » 01 aug 2022 19:32

@Theo: thanks, en ja, er zitten 3 dwergen skellies tussen
Guy
BOFH

Berichtdoor Bobske » 06 aug 2022 16:21

TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Guy » 07 aug 2022 13:43

Goed bezig Bob, die ratten zien er gevaarlijk uit :thumbup:

Deze week voor iets lekker eenvoudigs gegaan wat stiekem toch nog 60 punten per base is: Bat Swarms.
In 6th edition zijn ze 'Alive', wat inhoud dat ze niet crumblen door combat resolution, bovendien zijn ze unbreakable.
Met 5 wounds per base een behoorlijk irritante speedbumb, of in grote aantallen zelfs een obstakel dat de vijand meerdere
beurten vasthoud

Verkleinde Afbeelding
Guy
BOFH

Berichtdoor TROLL » 09 aug 2022 10:56

^_^ Unbreakable. Heerlijk! Leuke unit!

@ Bob, goed bezig! ^_^ Die engineers zijn in 6th edition echt heel eng :wub:
TROLL
Bandana Waddle Dee

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs