A tale of gamers..

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor TROLL » 30 jan 2022 14:12

Heel gaaf model! ^_^ ik vraag me wel af wat hij in die zak mee sleurt?
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Guy » 30 jan 2022 15:34

Dankjewel Theo :D Op de andere foto's komt t niet zo goed naar voren, maar t is geen zak die hij meesleurt,
eerder wat verse 'reserve-onderdelen' :wink:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 30 jan 2022 19:12

Er is wat serieus mijnwerk voor nodig geweest, maar ik heb ze weer (bijna allemaal) terug gevonden :grijns:

Behold the glory of the mighty throng of Karak Undaz :hiho:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat is een flink leger, zeker goed voor een 3000+pts, mischien wel 4000 als ik flink uitpak met de magische items

Het gat in de voorkant van de Ironbreakers is 'correct' (ik heb ze gekocht in 4 blisters van 4 + een command blister van champ, music en banner voor 19, en ze krijgen toch altijd wel een character mee, dus 19 is prima)
De champion van de jongens met Great Weapons is echter verdwenen :unsure:
Misschien dat ie nog tevoorschijn komt.

Nou zou ik het daar gewoon bij kunnen laten en weer hiermee gaan spelen, maar where's the fun in that?

Zelfs de nieuwste modellen hier zijn al gauw 15 jaar oud en sommigen significant ouder.
Nu ik ze allemaal weer zie is de overheersende gedachte toch wel :disturbed: "Ai, dat kan beter"
Ze in de verfverwijderaar gooien en opnieuw beginnen is een optie, maar de meeste zijn ook wel te redden met wat nieuwe highlights.
En natuurlijk zijn er ook nog genoeg modellen in de Pile te vinden om verder uit te breiden

Afbeelding

Klassieke Longbeards en Miners staan hier nog steeds geduldig te wachten op hun verf, en ik vond ook nog 16 Slayer Pirates en High King Thorgrim op zijn troon :D
Ook even gekeken wat GW zelf nog verkoopt aan 'gewone' dwergen (dus niet fantasy-squats of fyreslayers) en dat is niet veel...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 30 jan 2022 20:03

Da's een indrukwekkend leger, zelfs met een gepaste kleur base-randjes. :grijns:

Klopt inderdaad wat je zegt qua aanbod van dwergen, de afgelopen jaren zijn er veel kitjes 'gesneuveld' in het tijdperk van AoS. :farewell:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Guy » 30 jan 2022 21:26

Dat is een indrukwekkende bende dwergen Frank :thumbup:
Alles strippen en opnieuw beginnen gaat wel erg ver inderdaad, een en ander updaten is een goed idee :D
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor TROLL » 30 jan 2022 22:32

Pfoe Frank… dit blijft een prachtig leger :wub:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Skevan » 31 jan 2022 15:26

Ahh i remember. Het geluid van een screaming bell dei alle kannnonen van de dwergen opblies en de dwergen naar voren moeten komen om de skaven aan te vallen. Glorieus moment voor de ratten.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 31 jan 2022 15:37

Het leger uit m'n nachtmerries...ik geloof dat ik er nog nooit van heb gewonnen :disturbed:

Maarja, misschien ben ik gewoon niet zo goed in fantasy :dunno: :whistle:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Leandertje » 02 feb 2022 11:15

kleine update.

huid gedaan van de ogres en wat zwart voor de later metalen delen.

ik zei toch, kleine update.

edit, nu ook kleur op de broekjes...
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Guy » 02 feb 2022 20:58

@Leander: kleine vooruitgang is ook vooruitgang, keep it up :thumbup:
Guy
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs