A tale of gamers..

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Rick » 11 jan 2022 21:09

Ik ga mezelf hier ook maar eens aan wagen. Het idee was eigenlijk om dit jaar eens rustig te beginnen met AoS, maar het is vast mogelijk om een soort van hybride ronde en vierkante bases te maken.

Het worden trouwens de Lizardmen/Seraphon. Nu nog een paint scheme.. Ze zijn in zoveel kleuren te schilderen die skinks en saurus..
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Guy » 12 jan 2022 09:57

Awesome B) Een van mijn broers overweegt stukjes lizardmen te verkopen, dus als je nog iets nodig hebt, laat het vooral weten :tu:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Atze » 12 jan 2022 15:53

@Guy: mocht ie nog een 6th edition army book hebben van Lizardmen, ben ik geïnteresseerd! Ik kan de mijne nergens meer vinden…
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Rick » 13 jan 2022 20:38

@Guy Ik heb nu een beetje Lizardmen, dus ik zoek nog wel meer. Wat is er in de aanbieding?
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Rick

Berichtdoor Guy » 14 jan 2022 19:32

@Atze: het boek zit er helaas niet bij
@Rick: ik zal kijken of dit weekend e.e.a. geïnventariseerd kan worden
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 14 jan 2022 22:47

Toevallig heb ik voor mijn verjaardag laatst een doosje Halflings gekregen (die Wargames Atlantic), en denk ik dat ik daar wel zo'n 500 punten uit kan persen als ik ze inzet als proxies voor een Empire leger. :scratch:

Nu heb ik ook nog een Halfling witch hunter liggen, maar die zie ik niet staan in het army book. Bestond die toen nog niet? :huh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko

Berichtdoor Rensdyr » 15 jan 2022 09:34

Cool! Witch hunters zaten niet in de army list nee, misschien kun je hem proxyen als captain of warrior priest?
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun

Berichtdoor kingjayko » 15 jan 2022 22:25

Dat zou kunnen, maar hij is wel bewapend met een Crossbow en dat kan zo'n priest natuurlijk weer niet hebben. :scratch: Maar goed, ik verzin wel iets, ik ben niet voor een gat te vangen. :grijns:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko

Berichtdoor Guy » 16 jan 2022 12:49

Update m.b.t. de Vampire Counts

Deze week zowaar 2 hele units voltooid. Bij deze Zombies van vorige week zijn er nog 8 bij gekomen. Bovendien zijn de bases voorzien van 'Scorched Grass' van Ziterdes, de randen geschilderd in
Olive Grey (092) van Vallejo en gemagnetiseerd.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Daarnaast nog een beetje gekliederd met sterk verdunde Contrast Paint voor een unit van 6 Ghouls:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Misschien dat de Ghouls nog wat bloediger worden, verder ben ik wel tevreden over hun ongezonde look :)
Guy
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 16 jan 2022 17:52

Bases zien er goed uit, zo :tu:

Ook zeker zorgen dat je wat meer zombies hebt dan je in je leger lijst kwijt kan.
Regelmatig tegen Undead gespeeld die de battle eindigden met grotere units dan ze begonnen :laugh:

Nooit fan geweest van die Ghoul modellen :(
De originele metalen modellen waren stukken beter, maar die kun je nu natuurlijk nog maar moeilijk vinden.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs