Frank's Alpha Legion

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Beastherder » 26 maart 2007 15:42

En nog s 3 modellen

Afbeelding

hmmm, ik vind dit wel erg leuke pupkes om te schilderen, maar eigenlijk zou ik ook wel een poging willen doen om 600pts goblins afgeschilderd te hebben voor dat Golden Halfling toernooitje..... :blink:

keuzes, keuzes... :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Re:

Berichtdoor Beastherder » 27 aug 2012 17:42

[quote="Beastherder"]Ik denk eerlijk gezegd dat van al mn 40k projecten dit leger toch wel mn beste kansen heeft om ooit af te komen, dus misschien dat ik hier binnenkort weer wat meer aan ga doen.

:laugh: :laugh: :laugh: :harhar: :grijns:
Oeh '
dat was grappig :P
laatste post maart 2007

(dat deze blog überhaupt nog op het forum staat :huh: )

Het verdwijnen van enige vorm van cultists uit de vorige 2 Chaos-codexen en nul support voor de geniale Lost&theDamned lijst was uiteraard de doodsteek voor deze ambitie (wat moet je met een onspeelbaar leger?)

Maar er komt een nieuwe startset aan, waarschijnlijk snel gevolgd door een nieuwe Chaos-codex, nu weer mét Cultists :thumbup:

tijd dus om hier s wat stof van af te blazen en hopen dat het weer kan werken

om te beginnen maar s gezocht waar al die cultist modellen gebleven waren in de afgelopen 5 jaar, maar ik heb ze weer kunnen vinden

allereerst de paar modellen 'moderne' stijl (meer dan 5 jaar oud dus ^_^ )
Afbeelding

en de 'oude' stijl (10+ jaar oud, geschilderd toen cultist 2 pts per stuk waren, als speed-paint experiment)

zware wapens en leiders:
Afbeelding

shotguns
Afbeelding

pistol/handweapon
Afbeelding

las/autoguns
Afbeelding

en de enorme stapel geschikte Necromunda modellen die nog geschilderd kunnen worden, daar komen binnenkort dus die startset cultists nog bij :roll:
Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Re: Frank's Alpha Legion

Berichtdoor Gotrek » 28 aug 2012 01:18

En ik begon al weer een beetje richting Necromunda te gaan, wat een modellen zeg.
Ben alweer op ebay aan het zoeken terwijl dat niet het slimste is :nono:.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs