Toch altijd leuk om de plaatjes te bekijken. Vooral de sprues geven alvast een interessante inkijk voor wat we kunnen verwachten of en wat evt. los uitgebracht gaat worden.
De Sigmarine speer-dudes, halberd-dudes, hobgoblins en Orc speer-dudes hebben allemaal hun eigen sprues, dus die kunnen we terug zien als losse release of in verschillende combo's in kleinere starters
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
(De Sigmarine speer-dudes verwacht ik wel dat ze een uitgebreidere multi-optie kit krijgen, maar die hobgoblins zouden zomaar, net als de nighthaunt chainrasps, direct zo uitgebracht kunnen worden)
Van zowel de Orcs als de Sigmarines zitten 2 characters op een eigen losse sprue (boss/captain & shaman/wizard)
Die zouden ze dus los kunnen uitbrengen, maar ik verwacht dat we ze voorlopig zullen zien in komende kleinere starters (zoals de marine lieutenant uit de Indomitus doos)
Dan zijn er 2 grote gedeelde sprues die voorlopig niet los verkrijgbaar zullen zijn.
Aan de ene kant de gevleugelde special character met de grote vlaggendrager en de 3 'terminators'
En de andere de boss op monster, de kruisbogen en de banner
Wil je iets hebben van die 2 gedeelde sprues dan kun je maar beter die Dominion doos kopen

Áls ze ooit los worden uitgebracht (niet gegarandeerd) weet je gewoon dat die 2 sprues bijna net zoveel gaan kosten als die hele Dominion doos
(Zie de character sprues uit Indomitus en recenter de Warhammer Quest doos)

maar ik vind dit er zo veel beter uit zien 
Dus je hebt ook toegang tot de reeds bestaande Orruk units waarmee je een lijst aan kunt vullen. 

Nu was dit keer de wanhoop niet zo groot als bij Indomitus, aangezien het gat tussen de uitverkochte Launch Box en de release van deze dozen niet heel groot is. Vooral de kleine doos is erg interessant als je Dominion hebt, twee extra Battleline units zodat beide partijen ook een fatsoenlijke lijst kunnen maken. En hey, wie wil er nou niet meer van die coole Armoured Grot hebben.
)
errr... ik bedoel 'Ogroid Theridons'