Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Atze » 18 maart 2007 20:00

haha :P
ze zijn wel heel vies geworden, positief bedoeld :p:P
leuk detail die poepende nurgling :P
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 30 maart 2007 10:34

Nog een zooi foto's dan maar ....

Van de week zitten pielen aan m'n Chaos Giant (z'n horens zijn nu af) en een beginnetje gemaakt met het oppimpen van een ouwe Aspiring Champion die ik niet hip vond (had een greenstuff Mk. Corvus-neus, maar die paste niet bij het model, dus een nosejob gegeven en er een gasmasker van gemaakt).
Afbeelding
Der Glänze auf dem Kopf .....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
... Und ein grosse Pricker auf dem Glänze (de nieuwe Chaos Warrior sprue zit vol met hippe spiky bits).
Afbeelding
Nur gehen wir dieser Aspirant-Kampione bemalen jah. Er seht aus wie Rick Moranis in Space Balls und das is nicht toll. :P
Squiggoth

Berichtdoor drava » 30 maart 2007 13:15

Hehe zouden zo wat death corps of krieg als traitors bij kunnen. :P
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 01 apr 2007 14:55

Ik wacht ten eerste op de nieuwe Chaos Codex voordat ik Traitors ga schilderen (wellicht worden ze Troops Choices in Chaos Marine legers) en sowieso wacht ik tot GW zelf met plastic greatcoat/Death Korpse modellen aan komt zetten .... Death Korpse van ForgeWorld zijn vreselijk mooie modellen, maar ik vind ze een beetje te duur voor een leger. ;)

Lord Helmet is alweer een heel eind klaar ..... z'n backpack is gerecycled van een oud testmodel en heeft nog wat "pimping" nodig. ;)
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 01 apr 2007 15:39

Weer een stoer pupke, Nas, maar je moet wel je toetsenbord s schoonmaken :P

ps
ook goed om die Dark Angels van Erwin weer s te zien :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 03 apr 2007 13:16

Ha, je herkent ze nog .... kun je nagaan hoe lang geleden dat backpack geschilderd is. :D

En m'n toetsenbord is niet vies, het is rustiek en dat is smaakvol. :P

Ennieweej, deze jongen is alweer bijna af ..... ik moet alleen nog effe verzinnen wat er op z'n shoulderpad komt en dan wat kleine details schilderen.
Afbeelding

To-do lijst voor de eerste 1000 punten:

Daemon Prince (half af)
Lieutenant (af)
7 PM's met plasmaguns #1 (af)
7 PM's met plasmaguns #2 (half af)
7 PM's met meltaguns (half af)
3 Nurglings (af)
7 Plaguebearers (half af)

Nog effe doorkliederen. :darn

*edit*

Ik vind Fantasy Battle sinds gisteren weer eens vreselijk stom dus ga ik dit weekend lekker verder werken aan m'n Plague Marines ..... in 40K kan ik wél van Laurens winnen.
Laurens' Dork Angels ---> :banman: <---- Mijn Deathguard :P

Ben nou bezig met de sergeant z'n shoulderpad, maaar ik mis een beetje de inspiratie voor de andere 5 shoulderpads in dit squad .... de ideëen zijn na 16 shoulderpads helemaal op. :wallhack:

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 29 apr 2007 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor Shas´El Ol´nan » 03 apr 2007 17:17

Zo! die ziet er lekker smerig uit ^_^
Netjes hoor, en mooi ook die kleur verloopjes o.a. op de shoulderpad.
Shas´El Ol´nan

Berichtdoor Caladai Doomblade » 11 apr 2007 11:07

Bah... Ik zal je nog wel een keertje krijgen!! Volgende keer neem ik gewoon iets kei goedigs mee of zo!!! Nog geen idee wat, toch maar eens kijken of ik een half dozijn carnifexjes van bob kan lenen of zo... :whistle:

Of het gewoon nog eens met dark angels proberen... Na mijn drukke campaign battles kan ik waarschijnlijk geen fantasy meer zien!

Oh, en wat betreft je schilderwerk: Je bent ZIEK, mensen als jou moeten ze OPSLUITEN, ik wil dat spul niet meer zien, het demotiveert me helemaal!! Zo goed wil ik ook kunnen schilderen verdulleme!

Conclusie: Very nice! keep it up!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 15 apr 2007 16:33

[quote="Caladai Doomblade"]Conclusie: Very nice! keep it up!

Working on it .... :P

Ben gisteravond weer eens verder gegaan aan m'n Space-plekberrors .... eigenlijk zijn het meer Dustbearers, want ik ben eerst een stief kwartiertje bezig geweest om het stof eraf te borstelen.
Toen ik deze jongens in de basecoat zette, had Nijmegen nog niet eens een fietsbrug. :unsure:

Als straks de zon weg is weer een beetje verder pielen. ^_^
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 15 apr 2007 21:25

Oeps .... ik liet de Plaguebearer met de helm in z'n hand stuiteren. Top van de helm-hoorn afgebroken, dus nou maar effe met een bot mes wat meer "authentiek" afgebroken gemaakt. :P

Zes van de zeven zijn inmiddels alweer een heel eind klaar .... de zevende doe ik als laatste maar in z'n eentje.
Afbeelding

Dit is een W.I.P. Painting guide die ik ooit voor Deathguard.org heb geschreven .... wellicht nuttig:

40K Plaguebearer painting guide

The Skin
- Spray 'm black, paint 'm in patches of either catachan green or graveyard earth, soak them with thinned down chaos black paint. That's supposed to cover up all the places where spray cans can't reach, and provides a nice solid murky greenish-brownish-black base colour.
%u2013 If there are still places where the metal is showing, paint those with dark flesh. Paint some spots with dark flesh on other areas as well.
- Repaint the patches with their original colour again, leaving the dark base colour and patches of dark flesh visible in the recesses.
- Highlight the graveyard earth by blending with desert yellow and finish with commando khaki.
- Highlight the catachan green by blending with a mix of 50/50 catachan green and camo green and finish with pure camo green.
- Wash the bodies with either a mix of Purple and Chestnut Ink, or Brown and Dark Green Ink (Add water and Glaze Medium).
- Re-highlight with the last highlight colours again.

Detailing
-Eyes were painted black, then regal blue. After that, they were highlighted with hawk turquoise, and a small dot of ice blue.
-The stringy filth was basecoated tanned flesh, and then highlighted with dwarf flesh and elf flesh.
%u2013Bruised areas were glazed with some layers of thinned down ultramarine blue, and after that glazed again with a few layers of thinned down red gore. Red gore was painted into any holes and cracks in the skin.
-Wood was basecoated terracotta and highlighted with bubonic brown.
%u2013Weapons were painted Dark Flesh base --> VerminBrown stippling --> Fiery Orange stippling, and then some crude patches of Boltgun with Mithril highlights, followed by a wash with 25:25:50 Brown Ink:BestialBrown:water and a light re-stippling of Fiery Orange to get the orange bright again.
- Bandages were painted Kommando Khaki and washed with the same wash as the weapons, and then washed with the wash again, but with some red and purple ink added (this was also smeared on the weapons for blood). The bandages were then highlighted with Rotting Flesh, and the bloody areas on bandages and weapons given a third wash, this time with Tamiya Clear Red added.

Basing
The bases were covered in sand and cityfight rubble. The sand was painted black and then drybrushed codex grey. Some patches were drybrushed graveyard earth, followed by commando khaki.
The rim of the base was painted Vajjejo Dark Grey.
The puddles of slime are painted with PVA, left to dry, painted black, then catachan green, then highlighted with graveyard earth and soaked in gloss varnish.
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs