Nieuwe FAQ en Dark Angels bonus

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Nieuwe FAQ en Dark Angels bonus

Berichtdoor Caladai Doomblade » 30 sep 2019 10:26

De nieuwe FAQ is vorige week uitgekomen en doet.... niks. Alles blijft zo'n beetje bij het oude. Wel zijn er een hoop nieuwe leger FAQ's waar wat kleine clarifications in staan.

Bonus: De Dark Angels hebben heel speciale Vindicators. In alle FAQs, incl. de Chaos, staat dat demolisher cannons (van een vindicator) Heavy D6 worden zonder speciale regels. Behalve bij Dark Angels, daar wordt ie Assault 3 :laugh: :laugh: :dunno: :harhar:

Nu heb ik geen vindicators geloof ik, maar Assault 3 klinkt toch beter hoor. Geen move and fire penalty, vast aantal schoten (gemiddeld iets minder, maar goed) en de mogelijkheid om te advancen en schieten :laugh: :laugh: :laugh: Ik weet niet welke copy-paste fout hier voor verantwoordelijk is, maar ik vind het prima.

effe kijken of ik nog ergens een stuk PVC pijp heb dat ik voor op mijn rhino's kan lijmen :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Re: Nieuwe FAQ en Dark Angels bonus

Berichtdoor Caladai Doomblade » 30 sep 2019 14:19

Aaaand, they fixed it :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Keer terug naar WH 40.000