Apocalypse

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Apocalypse

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 jun 2019 18:39

Mmh, dat weet ik ook niet. Waarom? Afwachten hoor.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 20 jun 2019 16:39

Becca Scott is er weer! :wub:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Beastherder » 21 jun 2019 08:52

Woehoe! :grijns:

(puur voor de heldere regel uitleg, natuurlijk ^_^ )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 21 jun 2019 08:54

Wel een bijzondere muziekkeuze trouwens :huh:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Bobske » 25 jun 2019 06:00

Ik had een mailtje van Paul van Tante Hannie, die vroeg zich af wat dat Apocalypse was en of er interesse was.
Wat hij er van in zijn winkel moest hebben.

Dus is er nog interesse voor een gezamelijke bestelling met de 10% club korting bij tante Hannie?

Ik heb iig interesse voor bases voor het Space Wolf leger van Skevan en mij, we kunnen natuurlijk doosjes delen.
De rest, effe kijken wat het budget toe laat
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 25 jun 2019 06:48

Ik heb zeker wel interesse om het een keer te spelen, het klinkt heel tof. Maar ik ga zeker niet nu al dingen bestellen er voor. Eerst maar eens kijken of het leuk is EN of er voldoende mensen animo hebben om het te spelen. Niet iedereen heeft een 7000 punten 40k leger rondslingeren en zelfs als je het hebt vraag ik me af of ik zin heb om elke week zoveel zooi mee te zeulen. Eerst maar eens kijken, dan bestel ik misschien wel een keer.

Als we een basisset voor de club bestellen ben ik daar alleen maar voor en wil ik daar best aan meebetalen overigens. -_-
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 25 jun 2019 08:28

Als we een basisset voor de club bestellen ben ik daar alleen maar voor en wil ik daar best aan meebetalen overigens.

Goed plan! Daar ben ik ook voor.
Misschien de nieuwe werkwijze. Niet iedereen speelt meer alles dus niet vanuit de clubkas, of deels maar door deelnemers.

Eens kijken wat het animo is, en dan misschien een poll??
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 25 jun 2019 09:32

Niet iedereen heeft een 7000 punten 40k leger rondslingeren en zelfs als je het hebt vraag ik me af of ik zin heb om elke week zoveel zooi mee te zeulen.

Het zal er heel erg aan liggen wat de minimum puntenwaarde is waarop het spel een beetje leuk speelt.

Als je rond het equivalent van 2000-2500pts 40k een leuk spelletje kan spelen zie ik het wel vaker gespeeld worden.
Dat is nog redelijk vervoerbaar en haalbaar voor de meeste 40k spelers ^_^

Is 7000pts wat je nodig hebt, dan wordt het idd iets alleen voor 'speciale gelegenheden' met meerdere spelers en zo, en dus een stuk minder interessant om serieus geld aan uit te geven.

Groep-aanschaf door de 40k-spelers van de club lijkt mij ook geen slecht idee.
Meer dan 1 zo'n stapel van 300 strategems lijkt me niet nodig :whistle:

In ander nieuws:
Alle datasheets zijn alvast gratis te downloaden
https://warhammer40000.com/apocalypse/datasheets/
En dan ook echt alle datasheets.
Forgeworld, Chaos Knights (waarvan de codex nog niet eens uit is) en zelfs het spul van Blackstone Fortress staan er bij.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 25 jun 2019 09:36

Eerst weten wat dat wel niet kost... Rustig aan bob, ik hoef niet de dag na de release al een pot te spelen. :P misschien eerst wachten tot het uit is, dan weten we wat beter hoe het werkt en kunnen we dan kijken of er animo is om het te gaan spelen en het met een paar man voor de club aan te schaffen.

Ik vind het wel een goed systeem als er een man of 3-4 interesse hebben om bijv. De helft uit de kas te doen en de rest moet door de leden aangevuld worden? :dunno:

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 25 jun 2019 09:43

Ik wil de basisset hebben voor mezelf. Ik geloof dat deze 80 euro kost volgens de gelekte lijst. Die was eerder ook correct, dus zal niet spontaan enorm gaan afwijken.

Mijn vraag m.b.t. gemengde squads is reeds beantwoord met de datasheets. Geen gemengde squads, dat is simpel genoeg. Echter vraag ik me dan wel af wat dan straks nog de meerwaarde is van Deathwatch t.o.v. "gewone" marines, maarja, dat zien we dan wel weer.

Kan altijd nog gewone marines gaan spelen natuurlijk :D
Furios666
Elf on a hot tin roof

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames