Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Leandertje » 11 apr 2012 20:52

waarom zegt jouw naam mij iets?

we zien het wel.

Welkom :)
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Braxandur » 12 apr 2012 07:59

[quote="Bobske"]Hee Chris 3 :P
in Dukenburg is ook een winkelcentrum maar als jij van dukenburg in 20 min naar het gewone centrum fietst dan ben je circa 2x zo snel als de gemiddelde fietser.

Ik ben natuurlijk heel snel, maar niet zo snel :(
Mijn google map acties gaven zo'n 6 km. afstand aan tussen Lankforst en CS Nijmegen, dus ik dacht dat dat zo ongeveer een kwartier zou zijn :)

[quote="Leandertje"]waarom zegt jouw naam mij iets?

Mischien omdat ik een paar dingen vergeten ben te zeggen in mijn introductie... Van origine kom ik uit Groningen, waar ik me jaren op de achtergrond gehouden heb, totdat bijna 1.5 jaar terug ik samen met een aantal andere gamers de Groninger Wargames Guild (GWG) opgericht heb. Verder ben ik makkelijk te vinden op het Lead adventure forum, en zo nu en dan op GWhobby, Forum of Doom en nog een paar fora. Ik heb een aantal keren meegedaan aan toernooien op Ducosim en hoop dat zeker meer te doen zodra ik in Nijmegen zit. Ik schrijf de laatste tijd een korte column genaamd Wammertime voor de Spel! waarin in probeer kritisch te kijken naar hoe spelers met het warhammer spel omgaan. (Helaas worden mijn artikellen nogal eens aangepast door een ijverige redacteur :( )

Het kan ook zijn dat je me nog kent uit de grote online 40k campaign van een paar jaar terug waarin ik deel uit maakte van het overleg van de chaos side (Council of the Chosen) en één van degenen was die het domino effect snel door had, wat leide tot ons concecentreren op... een kleine planeet in het Cadia systeem (de penal colony, waarvan ik de naam helemaal vergeten ben...) en uiteindelijk het inzicht aan de "bad guys" gaf over hoe we de meeste schade konden doen. Blijf het nog steeds jammer vinden dat GW uiteindelijk Cadia wel gered heeft van de ondergang en je weinig terug leest van wat er toen allemaal gespeeld heeft. Daarna heb ik jaren geen 40k meer gespeeld en ben ik vrijwel gestopt met aan de grote campaigns meedoen, met storm of Chaos als uitzondering.

Of je hebt toevallig ook een studie scheikunde gedaan en kent met vanuit die richting, of vanuit het studentenzwemmen, waarbij ik een paar jaar actief geweest ben bij De Golfbreker.

Genoeg mogelijkheden denk ik :)
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Leandertje » 12 apr 2012 18:02

Agripina!!!

den ken je mij als de ironruler en/of the evershiftingdaemon :grijns:

en the madman has spoken :whistle:

kunnen we een hoop over bij lullen over de 13th crusade.
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Braxandur » 13 apr 2012 07:46

Ha, dat verklaart ook meteen waarom je mij bekend voorkwam en zelfs in mijn msn lijst staat :)

Destijds speelde ik met de Lost and the Damned en was zelfs een tijd verantwoordelijk voor die Yahoo group. Dankzij de slechte ondersteuning van GW (LOTD niet meer als lijst :( ) en mijn inactiviteti op 40k gebied is de groep mogelijk een zachte dood gestorven. Althans dat denk ik... hmm... kan alijd even kijken, ben per slot van rekening wel de eigenaar van die group.

Was een mooie en vreemde tijd, laat 's avonds/'s nachts overleggen over de plannen van de volgende dag. Yup, genoeg bij te lullen :o
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Chris » 13 apr 2012 11:09

Zijn ze niet schattig samen? :wub:
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor henerius » 19 apr 2012 18:48

ja lieftallig tweetal :grijns:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 08 aug 2012 16:21

Hallo mensen, ik ben Jan (22 jaar) en beginned 40K speler, had vorige week al een avond met jullie doorgebracht (die rare snuiter met de blauwe spijkerjack die de spelers lastigviel in de achterhoek) en daarna mijn eerste SM leger opgepakt na aanleiding van de games, boeken en de aardig vent die niet ophield spiderpig te zingen tijdens de uitleg.
Ben momenteel bezig mn leger op order te zetten (lees als, HOW DOES I PAINT ITTY BITTY MAN?!) en val jullie morgen avond wel weer lastig met van die irritante vragen.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor Chris » 08 aug 2012 16:40

Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does! En het zijn man-dollies ja!!??
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor brammo1991 » 11 aug 2012 23:30

Hee iedereen,

Bij deze heb ik eindelijk de moeite genomen om op een paar knopjes te drukken en wat te klikken, waarmee ik dus op dit forum ben terechtgekomen.
Laat ik me dan maar voor stellen, de naam is Bram, 20 jaar, student bedrijfseconomie aan de HAN en ik zit lekker op kamers.

Voor de verderrest valt er niet zoveel te vertellen. Dus ik zie jullie vast wel weer op een willekeurige donderdagavond.

Cheerio
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Chris » 12 aug 2012 13:08

Goeiesmorgens en meer van dat soort kracht-termen.
Chris
Lord Lion-O

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief