Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Zandor » 18 feb 2009 11:23

Hhhmmm, en ik dacht dat er een speciale datingsite was hier op de hive......Idee voor een nieuw topic?
Blind date met skaoot?
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Zandor
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Squiggoth » 21 feb 2009 16:23

Hhhmmm, en ik dacht dat er een speciale datingsite was hier op de hive......Idee voor een nieuw topic?
Blind date met skaoot?

De Hive Novio Dating Service is bedoeld voor jongens die in Erik's kelder met elkaar willen spelen, en NIET voor viespeukerij!!
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 22 feb 2009 16:29

[quote="Squiggoth"] jongens die in Erik's kelder met elkaar willen spelen

Dat klinkt toch ook erg als Viespeukerij, hoor ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 22 feb 2009 16:33

Je kunt daarna toch gewoon je handen wassen!
Beetje ruimdenkend zijn, jongeman (wat zit je haarsquig trouwens goed! :luv: )
Squiggoth

Berichtdoor Mango » 04 maart 2009 12:46

Hey mensen!

Ik ben jeroen en vroeger een fanatiek warhammer speler geweest. Ik kwam toevallig op dit forum te recht, omdat ik benieuwd was hoe actief de communitie nog is ;). Ik heb al HEEEL lang niet meer gespeeld al kom ik wel nog eens bij moenen en mariken langs om hoi te zeggen tegen eric. (Die zit hier toch niet he?)

Ik heb geen idee of ik ga spelen, maar leek me toch leuk om af en toe es op dit forum rond te hangen. Op mn 12e ben ik begonnen met spelen van WH40k bij moenen en mariken (moet vlak na de oprichting geweest zijn als ik me niet vergis) met mn dark angels. Ik heb voornamelijk 40k en bloodbowl gespeeld zover ik me kan herrineren, wel een fantasy leger gehad maar die heeft geen actie gezien. Speelde voornamelijk met roel, luis, luuk en stefan. Geen idee of iemand van hun hier nog rondhangt. Ik stond destijds bekend om het gek maken van mn tegenstanders door ze uit te lachen als ik iets van ze om zeep hielp :P (volgens luis).

Nouja whatever! Ik heb weer es wat door mn codexes gebladerd en hier rondgekeken, leek me leuk om effe hoi te zeggen! Bij deze.
Mango

Berichtdoor Benman » 04 maart 2009 17:18

Hoi Mango,
Stefan is iig nog van de partij. En het is tegenwoordig gezellig druk op de donderdagavond. Laat je gezicht weer eens zien zou ik zeggen. Misschien dat dat uitnodigt om weer eens een potje te spelen.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Bobske » 04 maart 2009 18:58

mmm gezien de leeftijd van Mango kan hij ook Stefan Peters bedoelen
(die was er toevallig ook even donderdag)

Skevan van de (toentertijd) Space Wolves en Skaven is er nog
maar welkom kom eens langs op een donderagavond
Laatst bijgewerkt door Bobske op 04 maart 2009 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Mango » 04 maart 2009 21:14

Ja ik bedoel de space wolf ;)
Mango

Berichtdoor Skevan » 05 maart 2009 10:29

dat ben ik, kan me roel en luuk en luis nog wel herinneren, dat is wel echt lang geleden.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Mango » 05 maart 2009 12:50

En mij niet meer zeker ;) zal proberen om vanavond effe langs te komen!
Mango

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief