Ok ik ben niet compleet nieuw, maar ik zie dat mijn laatste post hier bijna 3 jaar geleden is.
Dus ik stel me maar opnieuw voor, want niemand kent me toch meer!
Lo.
Ik ben Alexander, ben 17 jaar(volgende maand 18 woohoo) en woon in Wijchen.
Heb 2 jaar geleden mijn vmbo-t diploma gehaald, en heb daarna een jaar geprutst. Daarom doe ik nu de VAVO(2jarig havo, voor volwassenen/mensen die niet terug kunnen/mogen/willen naar gewone havo).
Zit op school op R.O.C. Nijmegen op de Marterstraat.
Ik heb vaker geprobeerd te beginnen met warhammer, maar steeds kon ik het geduld niet opbrengen om te verven, en had ik na een tijdje zoveel pupkes staan dat ik er geen zin meer in had.
Ik wist ook maar niet welk leger ik moest spelen, heb dan ook een stuk of 4 verschillende armybooks liggen, en verschillende units. (Zo vond ik laatst een empire militia doos, en een wood elf glade guard doos, en wat losse orc/goblin troep).
Nu ben ik besloten weer te gaan spelen(vooral door mijn broer die laatst weer is begonnen). Ik ga verder met het leger waar ik mee begon, dark elfs. vooral na het lezen van het (voor mij nieuwe) armybook heb ik weer helemaal zin in dork elfs!
Ik heb wat rond gegraven en heb nog makkelijk 1000 punten aan donkere elfjes liggen, dus ik heb nog genoeg te doen.
Buiten warhammer speel ik World of Warcraft(steeds minder) en guitar hero. En verder breng ik bijna elk weekend door met mijn vriendin.
Ik hou niet echt veel van foto's, maar check:
zwart konijn
Vampiergek
Dat was het wel, ik denk binnenkort weer eens langs te komen beneden, en dan zal ik meteen eens zorgen dat ik weer officieel lid word. (Bah, voordat ik stopte was ik gratis.. dat is nu ik 17, bijna 18, ben zeker niet meer?

)