Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Daniel36 » 02 mei 2008 12:44

Hallo allemaal,

Mijn naam is Daniel, 26 jaar en ik woon in Koog aan de Zaan.

Koog aan de Zaan? Dat klinkt exotisch?

Yep, dichtbij is het niet. Je zult me dan ook niet snel op een van jullie clubavonden tegenkomen...

Waarom ben je dan lid van ons forum?

Nou, omdat ik namelijk een clubje heb in Wormerveer (nabij Zaandam, nabij Amsterdam), genaamd Worst Case Saenario. Een slechtere naam konden we niet verzinnen.

Als club zijn wij altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, en die uitdagingen zoeken we onder andere door contacten op te bouwen met andere clubs. Nu wil het toeval dat er een postertje van jullie toernooi Daemons & Damsels bij ons in de clubruimte hangt, dus schijnbaar is iemand mij voorgeweest in contact zoeken, maar dat neemt niet weg dat ik ook gewoon leuk contacten op kan bouwen.

Ik zal niet elke dag een kijkje nemen op jullie forum, maar ik hoop hiermee een beetje contact te kunnen leggen, zodat we misschien ter zijner tijd een keer een uitwisseling kunnen organiseren voor wat interclub battles! :D

Voor de geïntereseerden is hier ons forumadres:
http://warhammerveer.proboards79.com/index.cgi?

Iedereen is van harte welkom om ons forum te joinen!

Nou, nog iets over mijzelf:
Ik ben Leraar in Opleiding aan de EHvA voor het vak Engels. Ik zit in de vierde maar moet er helaas nog een jaartje aan vastplakken vanwege een tegenvallende stage in mijn derde jaar.

Mijn legers op dit moment zijn de Wood Elves en Imperial Guard, maar ik ben niet echt een speler. Ik zou het wel willen, maar het komt er niet vaak van. Wel speel ik in onze Mordheim Campaign een Possessed warband die in zijn eerste battle al de leider (Sigfried) is verloren... Talk about sad!

Ik bouw ook graag samen met een aantal clubleden aan Cities of Death scenery, en we hebben al een aardige stad staan met zijn allen.
http://warseer.com/forums/showthread.php?t=75247
Dit is een log waarin ik laat zien hoe het met onze stad staat.
Ik ben ook een klein beetje bezig met Mordheim scenery, maar twee clubleden uit onze club zijn daar veel gedrevener in, dus dat laat ik meer aan anderen over.

Verder speel ik graag gitaar, maar heb mijn gitaar vorige maand helaas vernield. Ik speel ook een graag drum.

Ik houd ook heel erg graag van videogames. De Suikoden series (PS1 en PS2) is mijn absolute favoriet.
Daniel36

Berichtdoor theWoodcutter » 07 mei 2008 00:13

Dan zal ik me ook maar even kort (?) voorstellen:

ik luister, tenminste als ik de noodzaak daarvoor voel ;) , naar de naam Joost. Ik ben een ruime 28 jaar geleden in Nijmegen geboren, woon een aantal jaren in Cuijk en werk daar als programmeur bij een klein internetbedrijfje.

Ik kom bij Moenen over de vloer sinds ik geloof een paar maanden (eind 1996/begin 1997 of zo) nadat Erik zijn zaak had geopend. Pas sinds vorig jaar oktober heeft Warhammer de plek ingenomen die voorheen gereserveerd was voor de vele cardgames die ik in de loop der jaren gespeeld heb (Star Wars CCG, LotR, B5, X-files, X-Men, Magic).
Daarnaast heb ik ook nog andere hobbies, waaronder nog meer miniatuurspellen. :roll: Maar dan van de voorbeschilderde aard (Axis & Allies/D&D). Daarvoor ben ik de meeste zaterdagen wel bij Moenen te vinden.
Buiten de spelletjes zijn er nog meer hobbies, zoals het luisteren naar (harde/vage/of soms normale) muziek, het kijken van (goede) films en het lezen van (comic)boeken.

Omdat ik het toch een beetje kort wil houden, bied ik mensen de gelegenheid om mij of vragen te stellen in dit topic (en nee ik zal niet alles beantwoorden.... ;) ) of via PM of in persoon. :D
Groenten,
Joost
p.s. mijn avatar is een tekening die ooit een keer door een Groningse striptekenaar van mij gemaakt is. Hij lijkt wel in ieder geval (vooral als ik mijn groene jas weer aan heb :roll: )
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor davegrifen » 08 mei 2008 05:05

oke zal me zelf ook maar even invullen. :P
name: david (lang niet meer geweest wegens prive omstandig heden)
ben onder tusen 23 en speel tegen wordig met een paar maten van me de eenen keer bij mij ander keer bij hun.

dit moet wel genoeg zijn :P
groeten: david
Legers die ik speel: spacewolves, whitescars
davegrifen
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Skevan » 08 mei 2008 05:53

welkom allemaal, we zien jullie graag op donderdag om een potje te spelen, te schilderen of gewoon te ouwehoeren.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Kevin Brown » 08 mei 2008 07:59

hey, ik ben Kevin, nogal nieuw in de club. ik ben 17 en woon in mehr dat ligt in duitsland. ik speel lizardmen and imperialguards. ik probeer steeds mijn kunsten te verbeteren, alleen heb er niet zo vaak tijd voor. waar ik nu vooral mee bezig ben zijn mijn imps die ik een boedhistiche look ga geven.
het enige wat jammer is, is dat ik niet tijdens school dagen naar de club mag van mijn pa :( ookal moet ik pas de volgende dag om 11uur op school te zijn.
Kevin Brown

Berichtdoor Sander » 08 mei 2008 16:40

Heey Kevin welkom bij de club.
Ik kan ook niet altijd komen hoor :P
Tof dat je Imperial Guard speelt! B)
Boedhistische look? Maak er een log van ! :D
Sander
Tau kung-fu master

Berichtdoor Skaoot » 19 mei 2008 22:14

Terug van niet zo ver weg geweest!!! Tadaaaa!!!
Hmm, en heb net even snel dit topic doorgesnuffeld, en tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds enig in mijn soort ben op dit forum... Why? WHY? :dunno:
Ahem, anyhoe... Poosje beetje dit forum vergeten. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, want Aap noot mies toch reuzegezellig met enorm goed gezelschap. Of denk ik nu aan een ander forum? Ach, wat doet het er toe. Heb weer wat meer tijd waarschijnlijk de komende tijd nu ik weer vrijgezel ben :dry: dus mijn Orcs&Goblins kunnen zich verheugen op extra aandacht. Ook al moeten ze mijn aandacht delen met de nieuwe Kehmri buren. ^_^
Ik ga eens kijken of ik wat interessants heb gemist.
Ajo!
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Avathar » 20 mei 2008 09:19

welcome back, tja waarom is dat zo goeie vraag: veel vrouwen vindt de hobby wel kei leuk maar nouw ik denk zelf meer het schilderen. maar meeste vinden het spel zelf geen reet aan. oorlog bah :P
Avathar
Mastah

Berichtdoor Skaoot » 20 mei 2008 10:53

Dan kunnen ze even goed hier op het forum hun schilderkunsten tentoonstellen en mij beetje gezelschap houden ^_^
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Richard » 20 mei 2008 11:24

ik ken 2 meiden die allebij warhammer doen. alleen beide nogal inactief.
en beide alleen de paarse jurken :myskirtispink:
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief