release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 dec 2017 15:35

[quote="Beastherder"]Klinkt leuk, is dat een algemeen Marine ding?

Yep, is codex space marines. Dus ook bruikbaar voor ons. Een land speeder kan een unit binnen LOS en 12" kiezen en de whirlwind raakt dan automatisch. Super cool. :thumbup:

[quote="Beastherder"] nu zijn ze niet meer dan een goedkope Troop choice :dunno:

Hoezo goedkoop? Ze zijn al snel duurder dan gewone marines... Met camo cloaks in ieder geval.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 08 dec 2017 18:38

Met camocloak en sniper rifle zullen ze wel duurder zijn ja
dat is ook een scout unit met een duidelijke functie :yes:

ik refereer dan meer naar de 'basic' scouts met boltgun of b.pistol/mes
niet echt een idee hoe ik die slim zou gebruiken dat specifiek gebruik maakt van het hele 'scout' zijn
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 17 dec 2017 14:42

Niet echt een release, maar wel een duidelijke uitleg van de toekomst van de regels

https://www.warhammer-community.com/2017/12/15/the-future-of-faqs-and-chapter-approved-dec-15gw-homepage-post-2/

Zo actief de regels bij houden zou (in theorie) natuurlijk goed zijn voor de balans en speelbaarheid van de regels, maar het word na een tijd wel heel erg onoverzichtelijk om je huidige regels terug te vinden :huh:

Ik weet niet of ik er veel zin in heb om dat allemaal bij te houden.... :dry:

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 17 dec 2017 16:55

Ik ben ook gematigd enthousiast. Ik hoop dat puntenwaarden bijvoorbeeld online komen te staan, maar gezien dat in het begin beloofd werd maar nog steeds niet gebeurt is zal dat wel niet komen.

Ik ben benieuwd hoe dat bij te houden wordt.

Maar de bèta regels die ze nu willen testen klinken wel goed. Het zijn precies de huidige pijnpunten van matched play.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 17 dec 2017 17:13

[quote="Caladai Doomblade"]gezien dat in het begin beloofd werd

Heeft GW dat ooit zélf gezegd? :scratch:
Volgens mij niet

Gw heeft gezegd dat ze de punten tussentijds zullen aanpassen, en dan gaat het op het internet al snel van 'het zou kunnen dat ze het gratis op het net zetten' naar 'ik hoop dat...' naar 'ik heb gehoord dat...' en uiteindelijk 'ik weet dat...'

Wil je de nieuwe puntenwaardes zul je gewoon moeten betalen voor Chapter Approved..... :snif:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 18 dec 2017 13:29

Goed punt. Ik meende mij te herinneren dat er op WH community had gestaan dat de puntenwaarden online zouden komen te staan, maar ik kan het niet zo terugvinden dus dat zal wel een hersenspinsel van mezelf zijn gebaseerd op AoS.

Jammer, want dat was DE manier geweest om in ieder geval de punten centraal up-to-date te houden.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 18 dec 2017 19:35

Precies

Het argument "voor AOS hebben ze de punten gratis online gezet, DUS dat zullen ze voor 40k ook vast doen" heb ik regelmatig voorbij zien komen.
Zo vaak dat het bij veel mensen als bijna vanzelfsprekend werd gezien

Maar AOS is een nieuw spel dat erg zn best moet doen om nieuwe spelers te vinden.
40k heeft een grote groep spelers waar geld aan te verdienen is door ze te laten blijven betalen voor de regels.....

Maar misschien ben ik te cynisch :wink:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 dec 2017 21:24

Release schema voor de gangs van Necromunda:

First off news from the floor that gangs will be releases roughly once per quarter starting with Orlocks in February of 2018, in better Special Character releases (Similar to Blood Bowl).

Q1: Orlocks
Q2: Van Saar
Q3: Cawdor
Q4: Delaque

Sorry voor alle potloodventer fans, maar dat wordt nog een jaartje wachten...

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 20 dec 2017 09:09

Wat een vreselijke/geniale volgorde :disturbed:

Vreselijk, want als je VanSaar en Orlock omdraait is dat zo'n beetje de omgekeerde volgorde van mijn favoriete gangs. :dry:

Geniaal, want dat is de beste volgorde voor GW om aan mijn geld te komen :wink:
Als je je favoriete gang hebt ben je toch minder geïnteresseerd in wat er daarna uitkomt. Nu koop je ook de anderen om met Necr bezig te zijn terwijl je wacht.

Ik vraag me zelfs af of dat niet expres om die reden is gedaan: minst populaire gangs eerst.(uitzondering voor Esher/Goliath, die zitten in de basisdoos omdat het de 2 meest visueel contrasterende gangs zijn)
Zeker VanSaar staan bij veel mensen toch bekend als de minst coole/gespeelde factie, dus het is opvallend dat die relatief vroeg komen

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 20 dec 2017 14:17

Orlocks eerst is ook iets voor de 'oudere' spelers, aangezien iedereen die vroeger Necromunda had in ieder geval Orlocks had omdat die toen in de basisdoos zaten.

Daarentegen denk ik dat iedereen zijn oude gang wel wil vervangen door nieuwe modellen. De nieuwe modellen zijn wel erg veel beter!

Alternatieve modellen worden ook al ontwikkeld:
Afbeelding
en nog een hele coole:
https://www.facebook.com/540034649355012/videos/2036489266376202/

Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000