door Caladai Doomblade » 03 nov 2017 10:49
Zo, na meer dan 8 jaar dit blogje maar eens opgediept. Het wordt weer eens tijd om wat Dark Angels te schilderen. Nu bezig met een Leviathan, en afgelopen zomer een primaris marine geschilderd dus er gebeurt wat. Pics volgen.
En met de komst van 8th edition moet ik modellen uit elkaar gaan halen en aanpassen. Meer powerweapons in mijn veteran squad. De veterans mogen maar met 5 man zijn (ik heb er 7 of 8), en willen nu wel storm bolters hebben ipv bolt pistols.... Mijn assault marines moeten waarschijnlijk toch wat plasma pistols krijgen.
Op de planning om dit jaar nog te schilderen in ieder geval:
3 tanks (rhino/razorback/predator transformer tanks)
Azrael (want de geschilderde Azrael die ik heb is uit 1998 of zo, en niet meer toonbaar)
Leviathan dreadnought (want nieuw en cool model)
Dat is voor mij te overzien, dus hopelijk deze maand al vorderingen!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks