De ClubAvond

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: De ClubAvond

Berichtdoor Bobske » 30 jun 2017 19:09

(geen idee of en/hoe Bob ze noemt en wat ie speelt )

Primaris Space Wolves

het staat ook weer op gezichtsbook
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 07 jul 2017 11:06

Rustige clubavond gisteren.

We hadden slechts 1 battle:
Bob vs Jan, 40K Primaris Space Puppies vs Black Templars. 50 vs 49 powerpoints.
Bob had een normale lijst met de poppetjes uit de basis doos, Jan had 4 Draadnichten meegebracht.
Was vrij eenzijdig en Bob kneep de handjes dicht met het feit dat hij toch nog 2 Draadnichten neer kreeg voordat hij het onderspit moest devlen.
Daar hing ook nog een nieuwe Frank rond die jaren terug in de hobby heeft gezeten. :tu:

Aan de schildertafels:
Simon met zijn dutch marines & Frank met zijn nieuwe basisdoos modellen. Tevens had hij zijn nieuwe Rhino met zijn Sisters of Ssshhhh bij. :tu:

Gerie met zijn guildball modellen (de markers bij Mother).
Luis met zijn deathguard.
Ondergetekende met Bushido en wat Imperial Assault modellen alsmede wat anthropomorphic animals voor Frostgrave. :wub:

Oh ja en er was ook nog een oude verzameling binnen gebracht, veel lotr spul... -_-
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor theWoodcutter » 14 jul 2017 10:26

Weer een wat drukkere clubavond.
Voordat deze begonnen was, hadden Chaim en Bob al weer een potje 40K klaar. Space Marines vs Primaris Space Marines. Die trokken aan het langste eind.

Voor de rest was bezig:
Frank P vs Johan, 40 K, sisters of ssssh tegen space marines?

Guy vs Onno, Guildball voor de league campaign.
Van beide games heb ik niet veel meegekregen, tevens was ik al weg voor enige uitslagen bekend waren. :unsure:

Ondergetekende, Peter en Stefan (niet Skevan) X-wing, waarbij Stefan als een volleerd chessmaster ons allebei van het bord afveegde.
Ik speelde met Sol Sixxa (nieuwe Scurrg H-6 Bomber), Kath Scarlett (Firespray-31, aka Slave 1) en een Y-wing tegen Stefan zijn Rebels, 2 Y-wings, Jess Pava en Biggs Darklighter.
Peter speelde met de Rebels Miranda Doni (K-wing), Jan Ors (HWK) en "Psycho" Tycho tegen Scum HWK, Starviper en Fenn Rau (Protectorate Starfighter).

Verder was nog aanwezig, Frank V, wiens battle 2 keer afgezegd was. Eerst door Laurens wegens ziekte en toen door Stefan (dit is wel Skevan :yes: ) wegens file.
Leander was er ook en hing bij Frank P vs Johan rond.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 14 jul 2017 12:56

[quote="theWoodcutter"]
Frank P vs Johan, 40 K, sisters of ssssh tegen space marines?

Sisters of Silence + Space Marines + Custodes + Guard Sentinels tegen Imperial Guard :P
(Yeey voor 'Imperium' faction Keyword, lekker alles door elkaar )

Mijn elite infanterie leger mocht lekker te voet naar de overkant gaan sjouwen waar een bult artillerie tanks op ze stonden te wachten.
2 lascannon Sentinels waren mijn enige long-range AT (en weigerden raak te schieten, zelfs als ik er meerdere Stratagem re-rolls tegenaan gooide :roll: )

Gelukig waren de dobbels niet altijd even aardig voor Johan, en flink wat units haalden toch nog de overkant om de combat-regels uit te proberen, maar de einduitslag stond wel redelijk vast ^_^

Eerste indruk van de nieuwe 40k regels is behoorlijk positief :yes:
Speelt lekker makkelijk weg

Eerste indruk van mijn leger is wat minder :unsure:
Gebrek aan AT en snelheid waren duidelijke knelpunten, maar hopelijk word dat in de toekomst snel opgelost als er meer voor die Primaris uitkomt.

Sisters of Silence waren erg leuk, ook als er geen Psykers zijn om op te jagen
5 flamers op een blob infanterie is erg grappig, en die dames met zwaarden kunnen ook (lichte) tanks slopen :grijns:

Custodes te voet zonder transport/deep strike optie zijn behoorlijk zonde van de punten :(
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 19 jul 2017 09:04

Oh, en eric heeft wat oud spul gegeven
(van de zaterdag verf club, die niet meer is)

verfjes flock en miniaturen
LOTR
Sea elves guard Warhammer veel
doos skaven
doos dwergen
doos orcs en goblins
losse dingen

Voor alle clubleden gratis, als je veel mee neemt, doe een donatie in de clubkas (via Mij)
Leander heeft de Chaos 40k battalion box al gepakt + los spul en 10,- gedoneerd
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 jul 2017 16:59

Dibs op de sea elves guard graag, ik doe graag een donatie daarvoor!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 19 jul 2017 18:51

Dibs op de sea elves guard graag, ik doe graag een donatie daarvoor!

Ik leg ze voor je apart volgende week donderdag. Heel veel. Die van The Island of Blood :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 20 jul 2017 12:03

nice.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 28 jul 2017 19:55

Wederom een rustige clubavond, zou het vakantie zijn of zo? :laugh:

Twee battles bezig:
Theo vs Bob, 40K, nids vs Primaris Space Marines.
Schijnt Bob nipt gewonnen te hebben (ondanks dat er eerder zo over nids geroepen werd). Zou het gewoon aan Bob liggen? :laugh:

Peter vs Stefan (nee niet Skevan), X-wing. Geen idee wat ze precies speelden of wat de uitslag was... :unsure:

En aan de schildertafels:
Gerie met Compound van Guildball
Ik met diverse guildball & bushido modellen.
Frank met zijn primaris Flesh Tearers

En er hing nog rond: Laurens & Leander...
En er waren cupcakes, natuurlijk.... :hc:
Pardot Kynes
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Bobske » 29 jul 2017 10:48

Zou het gewoon aan Bob liggen?

pas 1 keer verloren dit jaar en dat was tegen die Nids
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg