release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 25 jun 2017 01:27

[quote="Beastherder"][quote="brammo1991"]
Heeeeel erg vet, doet me denken aan de rogue trader dreads.

Nieuwe dread lijkt idd een beetje het bastaard kind van die originele dreads en de klassieke vierkante koelkast :grijns:

Nu al een week de nieuwe start set en geen nieuws over volgende releases :angry:
ik wil die dagelijkse nieuws berichten terug! :disturbed:

Afkicken ia moeilijk ;)
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Beastherder » 25 jun 2017 20:07

Iemand bij GW kan mijn gedachten lezen....

Meer nieuws

https://www.warhammer-community.com/2017/06/25/new-primaris-space-marines-and-death-guard-announced/

Primaris Captain en Librarian (monopose, maar met helm-opties)

Reivers, infiltrerende assaulters met schedel-helmen ('Easy-to-Build' snapfits, volwaardige multipart set komt later? :dunno: )

Easy-to-Build Plague Marines en Poxwalkers, duidelijk bedoeld als aanvulling op de startset modellen

En 2 nieuwe startersets! :o
Zo te zien bedoeld als lagere instap dan de 'volle' startset van vorige week

Zeker geen slecht idee om de instap voor nieuwe, jonge spelers te verlagen. :yes:
(maar als je de Dark Imperium set al hebt voegt het niet veel toe)

[rimg]https://17890-presscdn-0-51-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/06/40kPrimarisCapReveal2.jpg[/rimg]
[rimg]https://17890-presscdn-0-51-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/06/40kPrimarisLibReveal1.jpg[/rimg]
[rimg]https://17890-presscdn-0-51-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/06/40kPrimarisReiversReveal.jpg[/rimg]
[rimg]https://17890-presscdn-0-51-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/06/40kEasyPlagueReveal.jpg[/rimg]
[rimg]https://17890-presscdn-0-51-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/06/40kFirstStrikeReveal.jpg[/rimg]

edit:
Benieuwd naar de regels van die Reivers
Als eerste close-combat Primaris die we zien zijn mijn Flesh Tearers zeker geïnteresseerd.
Alleen pistool & mes klinkt niet heel indrukwekkend.... :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 27 jun 2017 09:28

via sources on Faeit 212

Getting Started with Warhammer 40.000 magazine £ 5.00
Warhammer 40.000 Know No Fear £ 50.00
Warhammer 40.000 First Strike £ 25.00
Easy to Build: Primaris Intercessors £ 10.00
Easy to Build: Primaris Reivers £ 10.00
Easy to Build: Plague Marines £ 10.00
Easy to Build: Poxwalkers £ 10.00
Ultramarine Paint Set £ 10.00
Death Guard Paint Set £ 10.00
Intercessor + Paint Set £ 20.00
Warhammer Essentials Paint Set £ 20.00

Afbeelding

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 29 jun 2017 10:04

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 29 jun 2017 10:51

Ja, met hele rare benen.

Ik zie ongeveer exact 0 logica achter die rare kuiten. Zeker aangezien de bovenbenen nog volledig bepantserd zijn.

Nope, deze zie ik niet zomaar m'n legerlijst halen...Misschien als de regels tof zijn dat de benen geswapt kunnen worden met wat meer reguliere primaris benen? Naja, we zien wel :dunno:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Beastherder » 29 jun 2017 12:11

[quote="Furios666"]
Ik zie ongeveer exact 0 logica achter die rare kuiten.

Gewichtsbesparing?

Die Reivers hebben duidelijk een lichtere versie armour (zie ook de buik en kleinere shoulderpads) want snel en sneaky en zo

Als je ergens moet beknibbelen op bescherming zijn de onderbenen een goede plaats. Weinig vitale delen en kleinere kans dat het beschoten word (je mikt 'center mass')
Bovenbenen hebben nog een paar grote slagaders die je liever wel wilt beschermen.

echt body armour (als het de benen überhaupt beschermt) houdt ook vaak op bij de knieën

Afbeelding
Afbeelding

Als je je er echt aan stoort is het waarschijnlijk ook niet zo moeilijk om met wat greenstuff of plastic de boel wat aan te dikken

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 01 jul 2017 10:44

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 01 jul 2017 12:04

Yeeesh
30 Euro voor een single monopose model

I agree
Monopose maakt me niet zoveel uit, (ik kan hem zelf ook maar op 1 manier in elkaar zetten)
Maar dit ga ik niet betalen. Wel benieuwd naar die Reivers
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 02 jul 2017 16:33

[quote="Bobske"]Monopose maakt me niet zoveel uit, (ik kan hem zelf ook maar op 1 manier in elkaar zetten)

Dat klopt natuurlijk, maar wat wapen-opties was toch wel prettig geweest.
Het zorgt er ook voor dat dadelijk niet iedere speler exact dezelfde modellen op tafel heeft staan.

Niet zo'n ramp, ik heb al een coole Captain van de startset en Librarians zijn nooit zo mijn ding geweest (ik heb er geen enkele)
Wel een slecht voorteken dat andere characters die ik misschien wel wil hebben in diezelfde prijscategorie zullen vallen

De decals die je er bij krijgt zijn een stevige hint van wat er nog gaat komen, met decals voor een nog niet bestaande Chaplain, Apothecary en Lieutenants
Alleen decals voor Ultramarines is dan wel weer erg teleurstellend :(

Deze prijzen zorgen er dan ook weer voor dat over een jaar (???) een Start Collecting doos voor Primaris opeens een hele goede deal lijkt :wink:

Die Reivers zie ik ook wel zitten :yes:
Toch altijd een zwak gehad voor Night Lords (mijn eerste 40k leger) dus de kans om een zelfde stijl unit bij mn Flesh Tearers te gebruiken kan ik niet laten schieten.
Aangezien ze stealthy zijn en zo vraag ik me af of het cool zou zijn om ze iets van camo te geven :scratch:
(wel rood natuurlijk)
Afbeelding [rimg]http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e15/1538483_543913099078293_977375342_n.jpg?ig_cache_key=ODQ5OTUwMzkzMjg5NDEwNTg2.2[/rimg]

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 03 jul 2017 09:12

Juist ja.... heel onopvallend en stealthy Frank... :thumbup:
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000