De ClubAvond

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: De ClubAvond

Berichtdoor Bobske » 10 maart 2017 15:35

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 10 maart 2017 15:53

Die laatste foto is van vorige week... :whistle:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Bobske » 10 maart 2017 17:04

:thumbup:
Jij mag niet meer meedoen, ik vroeg me af of anderen ook keken of opletten
(else why bother;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Onnozel » 11 maart 2017 12:21

Leuke foto's Bob en de matten worden goed gebruikt :)
Legers die ik speel: WHFB: Ogre Kingdoms & Lizardmen WWX: Outlaws & Enlightened Guildball: Butcher's guild
Onnozel
Skink, addicted to chocolate

Berichtdoor Gotrek » 11 maart 2017 12:28

Altijd van die mooie hand modellen op de foto's
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Beastherder » 12 maart 2017 16:30

[quote="Onnozel"]de matten worden goed gebruikt :)

Die matten zijn de beste uitvinding voor wargamers sinds multipart plastics :tu:

Zó fijn om op te spelen :yes:

FoW battle was de klassieke Soviet stoomwals: met een grote hoeveelheid tanks naar voren stormen, casualties negeren, en de tegenstander overrompelen.
De onverdedigde linkerflank leek in eerste instantie het aantrekkelijkst, maar toen daar de Duitse tanks uit Reserves kwamen vol gegaan voor het uitgraven van de infantrie op rechts
Op Bob's foto zie je al hoe mijn SU-122 die infantrie in de bossen begint te omsingelen.
Er waren een paar assault-pogingen voor nodig (altijd taai, die Duitsers) maar uiteindelijk gewonnen
Soviet Victory ^_^

En dan nu maar gaan omschakelen naar de nieuwe editie die gisteren is uitgekomen.... :huh:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Dragorius » 16 maart 2017 18:12

Ik neem vanavond een hoop oude boeken en zooi mee. Ik kan het niet kwijt en verkopen heeft ook weinig zin. Leuk voor de verzamelaar zoals de echt oude Codex Imperialis.
In Space, There Is Only Binary... :P
Dragorius
Gigantic Dwarf

Berichtdoor theWoodcutter » 03 apr 2017 13:27

Hmm weer een weekje overgeslagen, toch nog maar even een verslagje van afgelopen donderdag:

Bob vs Jan, 40K, Space Puppies vs andere Spasser Marines. Bob kreeg weer klop, of was dat wel zo? :wink: Mag ie zelf een verslag over plaatsen. :whistle:

Laurens vs Frank P, Flames of War, nieuwe editie (!), Duitsers vs Amerikanen. Geen idee van de uitslag, maar dat verslag komt er vast... :grijns:

Rudi vs Tim, Dropzone Commander, of was het toch Dropfleet commander? Weinig "drop" te zien overigens... :wink:

Peter vs Stefan 2, X-wing, Rebels vs Rebels. Peter won uiteindelijk.

Theo vs Stefan (OG), The Walking Dead. Zag er leuk uit. Stefan won door slim de "loot" van Theo te jatten. :whistle:

En aan de schildertafel:
-ondergetekende met het schoonmaken van Star Wars modellen (mijn guildball afspraak ging niet door)
-Luis met zijn enkele modelletje. :wink:
-Frank B met o.m. ogres.

En verderop nog ergens Bram die met terrein bezig was! :worship:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Bobske » 03 apr 2017 14:43

ik had hem al op FB gezet, nog niet gekopieerd, dus bedankt Joost!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 03 apr 2017 17:34

[quote="theWoodcutter"]
Laurens vs Frank P, Flames of War, nieuwe editie (!), Duitsers vs Amerikanen. Geen idee van de uitslag, maar dat verslag komt er vast... :grijns:

Zo ga ik me nog schuldig voelen iedere keer dat ik geen vol battle report schrijf :bloos:

Mijn Amerikaanse Airborne had eigenlijk in beurt 3 al verloren, maar we negeerden de beslissende dice om verder te spelen (we waren er om de nieuwe versie te leren, niet om te winnen)
Dus later verloor ik in beurt 7 (?) ^_^

Algemene indruk van V4 is behoorlijk positief.
Er zijn veel regels verdwenen, waarvan ik er een paar toch best zal missen, maar het geheel is wel verbeterd (sneller en simpeler zonder de basis speel ervaring aan te tasten)

Nu nog die oude editie uit het hoofd krijgen :whistle:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg