De kelder opknappen samen met de bordspel spelers

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

De kelder opknappen samen met de bordspel spelers

Berichtdoor Bobske » 04 jan 2017 09:54

Ik kreeg 23-12-2016 een berichtje van Steye van de Meulen van de bordspellengroep.

Ha Bob! Ik zie dat jij de Warhammer avond bij Moenen& Mariken een beetje leidt? Dat doe ik zo ongeveer op woensdag met de bordspellengroep
Twee jaar geleden hebben we de oude kelder onder handen genomen (schilderwerk, logo's op de muur)
Ik wil zoiets wee gaan doen met de nieuwe kelder, maar nu de zaken wat breder oppakken dan voorheen - meer handen maken lichter werk ;)
Zou Hive Novio ook kunnen helpen?

Mijn antwoord op 23-12-2016
Hé Steye, Natuurlijk. Gezellig met zijn allen. Gaat goed komen. Ik gooi het in de groep op ons Forum. Zet jij het op Hive Novio Facebook?
Heb je al iets in gedachten? gr Bob

Verder nog niks vernomen en er staat nog niks op FB, maar feestdagen. Nu zijn jullie iig op de hoogte.
meer info volgt
Enthousiast reageren mag ;P
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Re: De kelder opknappen samen met de bordspel spelers

Berichtdoor theWoodcutter » 04 jan 2017 10:55

Als het een zaterdag/zondag is dat ik niks anders gepland heb, wil ik best wat werk verrichten (schilderen/sjouwen). ^_^
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor drava » 04 jan 2017 11:19

Door de week word lastig voor me maar in het weekend is er meer ruimte. Ik wil met alle plezier helpen. Zelf ben ik wel voor het maken/ophangen van een kapstok, een muurschildering maken of een grote muursticker kopen zodat we misschien iets minder het gevoel van kelder krijgen.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 06 jan 2017 23:15

Ik heb eind deze maand vast wel ergens tijd om mee te helpen.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Bobske » 03 feb 2017 09:18

Update van Steye, van de Bordspellen club.:

"Joo! Even een update: gister een mega schoonmaak actie gedaan met de bordspellengroep - alles schoongemaakt! Alle stoelen zijn uitgezogen, afgestoft, vloeren, tafels, deuren, enz enz.
Erik wil de boel graag laten spuiten (snel maar duur) - en dat gaat nog minstens 3 maanden op zich laten wachten.
Nico (ook vd bordspellen) en ik gaan komende week kijken wat we zelf al kunnen fixen.. bijvoorbeeld houten platen voor de achterwand, gaten vullen enz.
Daarna openen we de jacht op: verf, vloerkleden, enzovoorts.
Als we t lijstje compleet hebben, komt ie ook jullie kant op!"
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Keer terug naar De kroeg