Frank's Star Wars modellen

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 16 okt 2016 14:42

Naast wat andere (geheime :wink: ) modellen deze week ook EINDELIJK mn laatste Snowtroopers af gekregen :thumbup:

Oorspronkelijk wilde ik ze allemaal tegelijk schilderen, en ik ben er al in APRIL mee begonnen :disturbed:
(pagina 4 van dit topic)

Die modellen wilden maar niet opschieten, al dat wit was een rotklus, en er was altijd wel iets anders (leukers) te schilderen.
Nu we daadwerkelijk met de Hoth campaign zijn begonnen zal ik ze toch echt nodig gaan krijgen, dus ik kon het niet langer uitstellen

Wel tevreden met het resultaat -_-

Afbeelding
Afbeelding

En de hele groep bij elkaar, klaar om die vuile rebellen onder de sneeuw te schoppen
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 23 okt 2016 17:17

Afgelopen donderdag de 2e missie van de campaign gespeeld, dus ik hoef niet meer geheimzinnig te doen en kan de modellen laten zien die ik er voor geschilderd heb ^_^

Het was een Side Mission, en een uitstapje naar Tatooine

Tijd dus voor wat thematische modellen uit de Twin Shadows doos

Eerst de Heavy Stormtroopers (met hun survival rugzakken, die je in de films alleen op Tatooine ziet, ook wel Sandtroopers genoemd)
Met hun zwaardere blasters kunnen ze meer schade doen, en ze zijn ook beter beschermd dan gewone Stormtroopers

Afbeelding
Afbeelding

Omdat Stormtroopers het beste werken in grote aantallen :grijns:
Afbeelding

En met wat Tusken Raiders eindelijk een gelegenheid om eens wat anders te schilderen dan al dat wit

Moest ik wel eerst wat doen aan hun wapens
Net als de lightsabres hebben die nogal de neiging om krom te gaan staan, en dat ziet er niet uit.
Ook die moesten dus vervangen worden door een stuk messing

Afbeelding

Na een tig varianten van wit was het nu dus tijd voor een paar varianten van zandkleurig

Afbeelding
Afbeelding

Voor de volgende missie heb ik ook alle modellen af, nu aan het werk voor het geval die Rebellen daarna een Side Mission op Bespin willen spelen :wink:
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 23 okt 2016 18:45

nu aan het werk voor het geval die Rebellen daarna een Side Mission op Bespin willen spelen

mmm, goed idee, we moeten het de Imperial Overlord natuurlijk ook wel moeilijk maken :harhar:

Maar volgens mij is die onze side missions aan het bepalen, hij krijgt bonussen als we andere side missies doen nl.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 23 okt 2016 18:50

Jullie hoeven die Side Missions van mij niet te spelen. :whistle:

Je kan me gewoon die bonussen geven :P

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 okt 2016 08:25

Ziet er weer top uit Beastherder! En die grote groep stormtroopers is indrukwekkend hoor. Nog even doorschilderen en je hebt een prachtig gethematiseerd Astra Milit :x :x :x :x :x :x :x Imperial Guard leger! :wink: :P
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 24 okt 2016 22:58

[quote="Caladai Doomblade"]Nog even doorschilderen en je hebt een prachtig gethematiseerd Imperial Guard leger! :wink: :P

Had ik nog niet zo bedacht, maar dat zou nog best wel eens kunnen werken :scratch:
E-web = autocannon/heavy bolter
Heavy Stormtrooper = plasma gun

een vol 40k leger gaat voorlopig nog niet lukken, maar Killteam..... :grijns:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 25 okt 2016 06:04

Ze kunnen ook prima doorgaan als space marines trouwens, dan heb je er iets minder nodig :wink: Maar ik snap dat je ze in Kill-team als IG stormtroopers wil inzetten :laugh:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 06 nov 2016 20:02

Voor de missie van afgelopen donderdag waren weer nieuwe modellen nodig

Wat is Hoth zonder Wampa's? :D

Afbeelding

Wampa's zijn natuurlijk (weer) wit, maar zoals je op deze foto al kan zien zijn ze wit zoals ijsberen wit zijn
Meer een lichte beige dan een harde grijs wit

Afbeelding

Met ijsberen als referentie word dit het resultaat

Afbeelding
Afbeelding

Je hebt een gewone wampa en een sterkere 'elite' wampa
Naast het gebruikelijke rode randje op de base wilde ik dat ook verder nog laten zien, dus de 'elite' wampa is duidelijk net gestoord tijdens de lunch ^_^

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor henerius » 06 nov 2016 23:34

:tu: :thumbup: De campaign word zo een ware belevenis. Top schilderwerk weer Frank! :thumbup:

Ahum: Ewoks?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 07 nov 2016 09:19

Dank u, dank u -_-

[quote="henerius"]Ahum: Ewoks?

Nope, geen Ewoks
Daar zijn (nog?) geen modellen van

later dit jaar komt de Jabba the Hutt uitbreiding met allerlei mercenary Scum, maar er is nog niks bekend over een evt. Endor set :dunno:

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames