Moenen gaat verhuizen, impact op de clubavond?

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Moenen gaat verhuizen, impact op de clubavond?

Berichtdoor Rudi XXL » 04 aug 2016 18:11

Erik heeft vandaag bekend gemaakt dat hij vanaf 4 september dichtgaat om te verhuizen naar de van welderenstraat 27 (oude pand hilarion). Vanaf 12 september is hij weer geopend en tot die tijd is er geen impact op de clubavonden, maar daarna? Iemand al met Erik overlegd hoe het eruit gaat zien na de verhuizing?
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Re: Moenen gaat verhuizen, impact op de clubavond?

Berichtdoor theWoodcutter » 05 aug 2016 07:40

Ja, dat staat in het hive zaken topic http://www.hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=3576, echter dat is alleen toegankelijk voor betalende clubleden. -_-
Voor zover ik het kan overzien zal er dan 8 september geen clubavond zijn... of misschien kan die wel gebruikt worden voor het verhuizen. ^_^
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Re: Moenen gaat verhuizen, impact op de clubavond?

Berichtdoor Beastherder » 05 aug 2016 09:22

[quote="theWoodcutter"]echter dat is alleen toegankelijk voor betalende clubleden.

Oeh Burn! :P

Wie wist dat Joost zo'n gemene kant had? :wink:

De club verhuist mee naar het nieuwe pand :yes:
Er is een kelder, en zelfs weer een opberghok voor onze spullen (wel wat kleiner, dus we moeten nog wat herorganiseren)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Keer terug naar De kroeg