Ledenwerving

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Ledenwerving

Berichtdoor Rudi XXL » 21 mei 2016 13:38

Zoals reeds in een ander topic aangegeven, en op verzoek van Henny naar een apart topic verhuisd, mijn vraag of er aan ledenwerving gedaan wordt binnen HN. Door het wegvallen van Warhammer bij Erik zullen er minder wargamers naar Moenen komen en valt daarmee een groot deel van de exposure weg die Moenen (Erik) ons kan bieden. Bij de Warhammer winkel zelf zijn we wel/niet welkom om te promoten? Ik weet toevallig dat de boys uit Oss mensen zoeken, wellicht is het een optie om op maandag naar Hammertime te gaan en hun op donderdag eens bij ons uit te nodigen. Hun spelen naast Warhammer ook KoW en andere games. Niet dat ons clubje niet gezellig is, maar ter voorkoming van doodbloeden is verse invoer van leden soms nodig :D

Iemand aan-/opmerkingen, ideeën of totale afkeer tegen nieuwe mensen?
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Re: Ledenwerving

Berichtdoor Dragorius » 22 mei 2016 08:29

Stap 1 is wellicht het actief maken/houden van een/de Facebook-groep? Ik zie er nu wel één maar die lijkt niet bepaald actief te zijn.
In Space, There Is Only Binary... :P
Dragorius
Gigantic Dwarf

Berichtdoor Skevan » 22 mei 2016 11:01

Hoi, denk dat het een beetje is dat de huidig bestuur een beetje moe gestreden is. (we zijn maar een stelletje vrienden die een spelletje willen spelen). we hebben geen afkeer teken nieuwe leden, dat is alleen maar leuk.
Misschien een nieuw functie voor PR aan de orde is. Die zou dan de multimedia kant van de club kunnen versterken.

Iemand interesse?
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor henerius » 22 mei 2016 17:18

Actieve ledenwerving is een idee, maar dat hebben nooit gedaan. Clubje zichtbaarder maken via fb is een goed idee. Ipv het topic op het forum fotos loaden op de fb pagina.

Verder is een keer per jaar een "iets" organiseren met introbattles om de hobby aan jongeren te introduceren is misschien een idee?

Pr alleen gaat het iig niet helpen.

Nadenken over de spellen die we willen spelen (core games) is misschien een idee?

Reclame maken voor sw assault campaign open voor meerdere spelers... ook van buiten de club? Een open uitnodiging voor deelname.

Kleine toernooitjes organiseren en instant houden...

Actief zijn.

.... een donderdag afspreken voor brainstormen?

Animo moet helaas gekweekt worden.

Henny.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 mei 2016 08:13

Ik wil best wat doen om te helpen om HiveNovio te promoten, maar niet een jaar lang. Misschien dat we het jaar in 6 of 12 stukken moeten opdelen en de promotie-taak laten rouleren tussen verschillende leden. Een maand lang een facebook-pagina onderhouden vind ik best te doen. Een jaar is een ander verhaal...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Rudi XXL » 24 mei 2016 19:20

Tim en ik willen ons wel even storten op de Facebook pagina voor de komende tijd. Donderdag maar even brainstormen wat we allemaal kunnen en willen doen om nieuwe leden te werven. Er hoeven ook niet meteen 30 man bij te komen maar doodbloeden is ook niet de bedoeling ;-)
Rudi XXL

Berichtdoor henerius » 25 mei 2016 09:41

brainstormen is goed
henerius
Mastah

Berichtdoor Gotrek » 25 mei 2016 09:55

Facobook is al handig als mensen er gewoon wat posten, dat kan ik zelfs hier vanuit Japan doen (gewoon wat foto's van mijn projectjes). Dat doe ik nnu nniet omdat er toch niemand op zit, maar dat kan dus gaan veranderen.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor henerius » 25 mei 2016 12:19

Ik heb inderdaad gemerkt dat er FB sites zijn met attached forum, waar het forum amper nezocht word en de FB pagina loopt als een trein. een switch van medium kan misschien al helpen

Buiten dat kunnen we misschien met de GW rakker een FB pagina opzetten Wargaming Nijmegen met links naar GW Nijmegen, Casus belli? en Hivenovio (iemand nog meer speel-met-miniatuur-verenigingen?).
Het feit dat hij bezig is met een spellen avond bij hem in de toko en wij bij moenen op de donderdag hoeft elkaar niet te bijten
Uitbreiding van de kring van bekenden in de gaming "scene" van Nijmegen kan geen kwaad denk ik.
henerius
Mastah

Berichtdoor Rudi XXL » 25 mei 2016 12:28

En daar was dan http://www.facebook.com/hivenovio :D

Heeft iemand grote fotos met de logos etc want die ik van het forum kan halen zijn te klein voor facebook. Bezoekadres staat op Moenen en tijden van 17.00 - 00.00u op donderdag. Op-, aan-/bijvullingen van harte welkom.

Edit: als iemand nog een leuk verhaal wilt schrijven over het ontstaan van de club etc etc dan hoor ik het graag, voeg ik dat ook toe :D

ps. heeft iemand anders ook last dat het forum de laatste tijd erg slecht te bereiken is. ik krijg regelmatig time out errors enzo.
Rudi XXL

Volgende

Keer terug naar De kroeg